کد خبر : 19632 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

مردان وحشی که به دختران سراوانی به زور تجاوز می‌کردند، دستگیر شدند!

به نقل از روابط عمومی دادستانی، علیرضا بیگلری‌زاده از شناسایی و دستگیری اعضای باند متجاوزان به عنف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: عده‌ای از دختران و زنان جوان شهرستان سراوان به دادستانی مراجعه و اعلام کردند هنگامی که با دوست اجتماعی خود در جاده‌ای خارج از شهر دیدار داشته‌اند، طعمه گروهی متجاوز به عنف شده و مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته‌اند که بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شد.

شکایت دختران از باند متجاوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراوان افزود: این دختران جوان در شکایت‌های خود عنوان کرده بودند افراد متجاوز از این اقدام فیلم‌برداری کرده و با تهدید به انتشار فیلم و عکس‌ها در فضای مجازی از آنها قصد تکرار خواسته شوم خود را داشته و با دریافت مبالغی اقدام به اخاذی کرده‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با دستورات به موقع و اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان سراوان اعضای این گروه منسجم در تاریخ 27 تیرماه دستگیر شده و در بازجویی بدوی به اعمال ارتکابی خود اقرار کردند و مشخص شد این اولین اقدام این گروه متجاوز به عنف نبوده است.

بیگلری‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از شکات مراجعه داشتند و شناسایی سایر شکات هم در دستور کار است و پرونده در دست تحقیقات تکمیلی قرار دارد، گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود روی جوانان خود نظارت داشته تا گرفتار این قبیل مشکلات نشوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.