کد خبر : 19760 / /
/

بارش های تابستانی همچنان ادامه دارد

طبق اعلام سازمان هواشناسی بارش های تابستانی،رگبار و رعد و برق در استان هایی نظیر فارس و کرمان ادامه خواهد داشت.

طبق پیش بینی سازمان هواشناس، امروز در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سوالحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان و جنوب شرقی فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

از امروز تا چهارشنبه شدت بارش در استان‌های واقع در جنوب شرق و کشور افزایش خواهد یافت و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رود خانه‌ها در استان‌های سیستان وبلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس طی این مدت وجود خواهد داشت.

روز سه شنبه در مرکز و شرق سواحل خزر، ارتفاعات تهران و البرز به ویژه ارتفاعات شرقی تهران و ارتفاعات سمنان بارش پراکنده و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و نیمه جنوبی فارس و جنوب خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

چهارشنبه در استان‌های اردبیل، سواحل دریای خزر، زنجان، قزوین، البرزو تهران بارش پراکنده و در استان‌های سیتان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، جنوب یزد نیمه جنوبی و شرقی فارس، جنوب خراسان جنوبی و جنوب بوشهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

پنج شنبه در اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، چهارمحال و بختیاری، جنوب سمنان ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش پراکنده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، یزد، جنوب خراسان جنوبی، فارس، بوشهر، اصفهان، کهگیلوبه و بویر احمد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

جمعه بارش‌ها در غالب مناطق نیمه جنوبی کشور و استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در ارتفاعات البرز پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز‌های پنج شنبه و جمعه علاوه بر مناطق فوق در بخش‌هایی از شرق، مرکز و جنوب غرب کشور نیز پیش بینی می‌شود.

امروز در برخی مناطق غرب، جنوب غرب و برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم قزوین مرکزی، شمال اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود که موجب افزایش شاخص‌های آلودگی کاهش کیفیت‌ها و دید افقی در این مناطق خواهد شد.

دریای عمان و تنگه هرمز از امروز تا پایان هفته، نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس از سه شنبه تا جمعه و دریای خزر امروز مواج است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.