کد خبر : 19817 / /
/

سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص قیمت بنزین گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال جاری نداریم‌.

قیمت بنزین این روزها به یکی از مباحث روز تبدیل شده است چرا که اعلام اجرای طرح بنزین برای همه تغییر قیمت بنزین نیز به یکی از خبرهای  دنبال کننده چند وقت اخیر تبدیل شد. مسئولان در اظهار نظرهای متفاوتی موضع مشخصی در رابطه با کاهش یا افزایش قیمت بنزین اعلام نکرده اند. مهمترین خبر منتشر شده در باره قیمت بنزین قیمت واقعی آن که 20 هزار تومان اعلام شده است. در ادامه به آخرین خبر درمورد قیمت بنزین می پردازیم.

سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص قیمت بنزین گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال جاری نداریم‌.

سخنگوی اقتصادی دولت در جمع خبرنگاران از عدم افزایش قیمت بنزین تا اواخر سال خبر داد و تصریح کرد: ۵ماه است که طرح آزمایشی بنزین اجرا و درحال حاضر متوقف شده است و قرار است این طرح بررسی شود و در صورت نیاز اصلاحات یا توسعه انجام شود؛ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال جاری نداریم‌.

هادی بیگی‌نژاد در حاشیه بازدید از رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شایعات افزایش قیمت گازوئیل و ‌بنزین ‌صحت دارد، اظهار داشت:‌ این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت ‌تکذیب کرده‌اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل ‌در دستور کار ‌قرار ندارد.

وی این شایعات را توطئه دشمنان برای سلب آسایش مردم ایران دانست و افزود: شایعه افزایش قیمت بنزین، موضوعی است که فقط در دولت سیزدهم بارها مطرح شده است. با علم به اینکه بنزین یک کالای استراتژیک و مهم برای جامعه است، هر بار عده‌ای با هدف برانگیختن باور مخاطبان و همچنین تشویش اذهان و روحیه اجتماع، اخبار کذبی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح می‌کنند؛ در حالی که نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی هیچ طرحی در خصوص افزایش قیمت سوخت در دست بررسی نیست. حتی بارها مقامات کشور اعلام کرده‌اند که قیمت بنزین در سال جاری یعنی سال ۱۴۰۱تغییری نخواهد داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.