کد خبر : 20047 / /
/

کاربران در واکنش به انتشار چند فیلم از مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی از این ویدیوها به عنوان آبروریزی جدید سجاد غریبی نام برده و نوشتند: " سجاد غریبی کلا تو فیس تو فیس مبارزه رو میبازه، دیگه کار به مبارزه اصلی نمیرسه! "

یک سوال ! واقعا هیچ ارگانی نیست با این مرد بی لیاقت که اسم هالک ایرانی را روی خودش گذاشته است برخورد کند ! فقط فیلم مبارزه اش را ببینید هیچی برای گفتن ندارد رفته کتک بخورد و پول بگیرد.خجالت بکش مرد پنبه ای !تو نه هالک هستی نه ایرانی ! ایرانی غیرت دارد و برای پول کتک نمی خورد.حق دست زدن به پرچم ایران را نداری.اگر بلد بودی و می باختی می گفتیم شکست ابتدای پیروزی است اما تو نباختی تو آبرویمان را بردی !

کاربران در واکنش به انتشار چند فیلم از مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی از این ویدیوها به عنوان آبروریزی جدید سجاد غریبی نام برده و نوشتند:  " سجاد غریبی کلا تو فیس تو فیس مبارزه رو میبازه، دیگه کار به مبارزه اصلی نمیرسه! "

سجاد غریبی در رشته های ورزشی همچون پاورلیفتینگ، بدنسازی و بوکس فعالیت داشته است. سجاد غریبی ورزش را از سال 1386 آغاز کرده است. سجاد غریبی دارنده مدال طلای قوی ترین مردان سراب است. سجاد غریبی در سال 1395 اعلام کرد که قصد دارد برای جنگ به سوریه برود و هدفش را دفاع از اهل بیت و کشورش اعلام کرد. سجاد غریبی شب گذشته در مبارزه با هالک قزاقستانی شکست خورد.

سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

سجاد غریبی فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد و با انتشار تصاویر و کلیپ هایی از خود، تبدیل به چهره اینستاگرامی شده ، چهره ای که پس از مبارزه با فایتری آماتور، فوتوشاپی بودن او را بیشتر نمایان کرد !

پیش از این مبارزه آقای هالک با مارتین فورد، پس از کری خوانی های فراوان لغو شده بود که بازتاب گسترده ای در میان کاربران ایرانی فضای مجازی داشت.

ورود هالک ایرانی به رینگ مسابقه با مداحی محرم !

سجاد غریبی  پس از شکست در مبارزه با هالک قزاقستانی خشم ایرانی ها برانگیخته شد و عده ای با انتشار عکس و فیلم های او در فضای مجازی فوتوشاپی بودن هیکلش را زیر سوال برده و معتقدند آقای هالک ایرانی آبروی ایران و ایرانی ها را با این مسابقات و باخت های احمقانه اش برده است و حتی این امکان وجود دارد که سجاد غریبی با گرفتن پول در مسابقات می بازد تا بیشتر معروف شود ! اما این فرضیه ای بیش نیست و هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.