کد خبر : 20050 / /
/

کیمیا اکرمی پیش از نقش آفرینی در سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری که روایت شبکه ۱ از روزهای اشغال سفارت آمریکا و فعالیت گروهک تروریستی مجاهدین خلق را به تصویر کشیده است، کیمیا اکرمی سابقه بازیگری سینما و تلویزیون نداشته و نقش اول سریال است البته چند باری در تئاتر، روی صحنه رفته است.

کیمیا اکرمی، متولد سال ۱۳۷۰ در تهران است. کیمیا اکرمی مجرد است و مدرس زبان انگلیسی بوده و به تدریس IELTS مشغول است. کیمیا اکرمی رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را اخیرا پشت سر گذاشته و یک برادر دارد که سالها خارج از کشور بوده است.کیمیا اکرمی پیش از نقش آفرینی در سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری که روایت شبکه ۱ از روزهای اشغال سفارت آمریکا و فعالیت گروهک تروریستی مجاهدین خلق را به تصویر کشیده است،  کیمیا اکرمی سابقه بازیگری سینما و تلویزیون نداشته و نقش اول سریال است البته چند باری در تئاتر، روی صحنه رفته است.

کیمیا اکرمی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.