کد خبر : 20079 / /
/

بهمن‌موتور بلاخره توانست مجوز عرضه محصولات خود در بورس کالا را دریافت کند.

بهمن‌موتور سه محصول خود را بدون قرعه‌کشی در بازار بورس کالا عرضه می‌کند.

 بهمن‌موتور بلاخره توانست مجوز عرضه محصولات خود در بورس کالا را دریافت کند.

اکو ابران گزارش داد، بر اساس مجوز یاد شده سه محصول سواری این شرکت یعنی فیدلیتی پرایم تیپ یک (پنج نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره) و دیگنیتی از تاریخ ۲۶ مرداد سال جاری از مسیر بورس کالا در دسترس متفاضیان قرار می‌گیرد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت آمده است زمان تحویل خودروهای یاد شده ۲۳ مهر سال جاری است.

بنابراین می‌توان این نحوه فروش بهمن‌موتور را همانند فروش فوق‌العاده در نظر گرفت (بازه تحویل خودرو در فروش فوق‌العاده ۹۰ روز کاری است). با این تفاوت که برای این طرح فروش قرعه‌کشی برگزار نمی‌شود و متفاضیان باید به جای ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از مسیر بورس کالا نسبت به خرید خودروهای عرضه شده اقدام کنند.

قیمت پایه محصولات بدون قرعه‌کشی بهمن‌موتور

قیمت پایه در نظر گرفته شده برای فیدلیتی تیپ ۱ (پنج نفره) ۷۵۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که به نسبت قیمت عرضه این خودرو در آخرین فروش سامانه صمت کاهش حدود ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را به خود دیده است.

فیدلیتی تیپ ۲ (هفت نفره) نیز با قیمت ۷۷۲میلیون تومان در بورس کالا قابل خریداری است. قیمت این خودرو نیز به نسبت فروش در سامانه یکپارچه افت ۸۷میلیون تومانی داشته است.

متقاضیان دیگنیتی نیز می‌توانند این خودرو را با قیمت ۸۲۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان از مسیر بورس کالا خربداری کنند.

این در حالی است که قیمت همین خودرو در فروش از مسیر سامانه صمت در تیر امسال ۹۳۵میلیون تومان بود. بنابراین دیگنیتی نیز کاهش قیمت ۱۱۳‌میلیون و ۵۰۰هزار تومانی را تجربه می‌کند. البته قیمت این خودروها با توجه به مکانیزم عرضه و تقاضا به احتمال قوی در زمان فروش قطعی افرایش می‌یابد.

همچنین سقف عرضه برای این خودرها در مجموع ۵۳۰دستگاه و کف آن نیز ۱۲۰دستگاه در نظر گرفته شده است. سهم فیدلیتی تیپ ۱ در سقف ۱۵۵دستگاه و در کف ۴۰دستگاه، سهم فیدلیتی تیپ ۲ نیز همانند فیدلیتی تیپ ۱ تعیین شده است.

سهم دیگنیتی در سقف بیشتر از دو محصول دیگر است و در سقف حدود ۲۲۰دستگاه و در کف همانند سایر محصولات ۴۰دستگاه اعلام شد. همچنین بهمن‌موتوری‌ می‌تواند در مجموع حدود ۷۰دستگاه مازاد بر ۵۳۰دستگاه عرضه کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.