کد خبر : 20373 / /
/

بورس روز شنبه رشد ۰٫۸ درصدی را ثبت کرد و در سطح یک میلیون و ۴۴۸ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس روز شنبه رشد کمتر یک درصدی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادل رو به بالایی را تجربه کند.

بورس روز شنبه رشد ۰٫۸ درصدی را ثبت کرد و در سطح یک میلیون و ۴۴۸ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی مثبت می‌شود.

اکبر حیدری، سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت با اشاره به افزایش قابل توجه سود سهام عدالت گفت: تلاش داریم بازه زمانی توزیع سود را دو یا سه بار در سال کنیم. سیاست دولت شناسایی حداکثر سود و تخصیص آن است. (تسنیم)

کارشناسان عقیده دارند که واریز و افزایش سود سهام عدالت می‌تواند گردش نقدینگی اقتصاد کشور و بورس را افزایش دهد.

معین محمدی‌پور، سرپرست مدیریت مطالعات اقتصادی و امور بین‌الملل بورس کالا گفت: شهرداری دو واحد مسکونی خود را برای عرضه در بورس کالا پذیرش کرد. (کالاخبر)

عرضه املاک شهرداری در بورس کالا، در وهله اول وضعیت شهرداری را شفاف و وهله دوم اعتماد و نقدینگی به بازار سرمایه تزریق می‌کند.

شرکت سپرده گذاری اعلام کرد با پرداخت سود سهام ۱۳ شرکت در هفته نخست مرداد تعداد سود‌های پرداختی از طریق اطلاعات سامانه سجام از ابتدای امسال به رقم ۹۰ شرکت رسید.(سمات)

برخی از کارشناسان عقیده دارند که این سود در قالب نقدینگی به بورس باز می‌گردد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.