کد خبر : 20377 / /
/

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1366 در تهران است.

 تتلو عکسی از سحر قریشی در دبی منتشر کرد. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1366 در تهران است. سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد، مادر ایشان ندا افشار نام دارد، سحر قریشی تنها یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه آنها با یکدیگر خیلی خوب و عاطفی است. سحر قریشی سال 1383 و در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال 88 به طلاق ختم شد.سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران  می باشد و بسیاری از صحبت های او با واکنش های زیادی همراه بوده است.

پس از آنکه تتلو دوباره شایعه جدایی از سحر قریشی را داغ کرد بالاخره کوتاه آمد و اعلام کرد که جدایی در کار نیست و سحر قریشی برای تفریح مدتی به دبی سفر کرده است.

تتلو با انتشار عکسی از سحر قریشی در دبی نوشت: میشه از تنهایی یه کوه شد فوران کرد رفیق ننه بابای منی

سحر قریشی

قد سحر قریشی چقدر است؟

من 170 سانتی متری قد دارم و به شدت مراقب وزنم هستم. برای مدتی خیلی ورزش می‌کردم اما الان فقط رژیم می‌گیرم. البته از نظر من هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست! به شدت عاشق غذا خوردن هستم، کاملاً که سیر شدم افسرده می‌شوم و گریه می‌کنم به طوری که لازم شد برای مشاوره پیش دکتر بروم، و دکتر روش‌هایی به کار برد که بهتر شدم.

آیا سحر دختری لوس و اطواری است؟

همه نسبت به من این برداشت را دارند اما من خیلی شیطون و پر سر و صدا هستم، به شدت مسئولیت پذیرم، با وجود تک دختر بودن اهل قهر نیستم. ولی وقتی در خانه تنها باشم از سر و صدا شلوغی فاصله می گیرم و هیچ صدایی در اطرافم شنیده نمی شود.

سحر قریشی

در مورد فضای مجازی سبک پست‌های شما طوریست که انگار خودتان دوست دارید وارد حاشیه شوید؟

من بانوی حاشیه ایرانم. خیلی خوب فحش میخورم، وقتی در اینستاگرام عکس می‌گذارم خون آشام ها حمله می کنند.

عده ای معتقدند سحر قریشی این شانس را داشت که از ستاره‌های سینمای ایران شود اما انتخاب‎های برای بازی در فیلم‌های سینما مانع از آن شد. نظر خودتان چیست؟

واقعیتش این است که من سعی می کنم به حرف دلم گوش بدهم تا انتخاب‌های حرفه‌ای! برخلاف بسیاری از بازیگران همیشه سعی می‌کنم با کارگردان‌های فیلم اولی کار کنم چون خیلی خوب آنها را می‌فهمم.

کارنامه کاری سحر قریشی نشان می‌دهد که بیشتر فیلم‌هایش گیشه پسند هستند.

فیلم نامه‌های زیادی برای من فرستاده می‌شوند که اغلب آنها تجاری هستند. راستش سینمای ایران در سال‌های اخیر به سمت فیلم‌های تجاری رفته است و فروش زیاد این فیلم‌ها باعث شده کارگردان‌ها به سمت این نوع فیلمسازی بروند.

منظورتان این است که نوع فیلم‌نامه‎‌های پیشنهادی به شما از این دست بوده است که چنین انتخاب‌هایی داشته اید؟

متاسفانه فیلم‌ها به نحوی شده اند که تمام بازیگرها به صورت اکیپی در فیلم‎های خاص بازی می کنند! این یک طرف ماجراست و از طرف دیگر به کارگردان ها و نویسندگان پول می‌دهند تا برایشان فیلم بسازند و آن طور که دوست دارند در آن ظاهر شوند. اما من ترجیح داده ام منتظر بمانم تا نوبتم برای بازی در این فیلم‌ها فرا برسد.

با نگاهی به فیلم‌های شما می‌توان گفت که به نوعی بازیگر محبوب گروه سنی خاصی هستید و ممکن است همه طیف های سنی این نقش‌ها و فیلم‌های شما را دنبال نکنند. این برداشت درست است؟

بله به خاطر این ما در این فیلم‌ها گروه سنی خاصی را مد نظر داریم و برای نوجوانان فیلم می سازیم. شاید فیلم‌هایی که کار کرده ام مورد پسند افرادی نباشید که در سنین میانسالی به بالا هستند.

سحر قریشی

بازیگری چقدر برای شما دغدغه است؟ آیا به عنوان یک شغل به آن نگاه می‌کنید؟

بازیگری از کودکی برای من رویا بوده است، دلم می‌خواست هر طور هست بازیگر شوم و در نهایت با خوش شانسی توانستم وارد دنیای تصویر شوم. اما راستش را بگویم همه آن شور و اشتیاق در من به یک عادت تبدیل شده و بازیگری دیگر برایم آن شور و شوق را ندارد.

یعنی ممکن است از بازی در  تلویزیون و سینما فاصله بگیرید؟

بله! به اندازه کافی فیلم سینمایی بازی کرده‌ام و تصمیم دارم کارگردانی کنم! دغدغه اصلی این روزهایم کارگردانی است.

تا به حال تجربه ساخت فیلم کوتاه را داشته اید؟

نه! اما تمام تلاشم را می‌کنم تا همین هفته سه چهار فیلم کوتاه بسازم!

یک جمله پایانی بگویید

توصیه ای برای خانم ها دارم، یک زن کامل زنی است که سالم باشد. به غذا خوردنش، به پوست و مو و ... اهمیت بدهد. توصیه می‌کنم تا ازدواج می‌کنید رسیدگی به زیبایی خود را کنار نگذارید. من بازیگرم و بیشتر به این نکات اهمیت می‌دهم. این اول احترام به خودم است و در نهایت به بیننده و کسانی که اطراف ما زندگی می‌کنند. اگر زن به خود و سلامت روحش اهمیت ندهد چطور می‌تواند این سلامت و آرامش را به خانواده و فرزندش منتقل کند؟ پس در هر جایگاهی هستیم به این مسئله اهمیت بدهیم.

پیج اینستاگرام سحر قریشی

اینستاگرام سحر قریشی را می‌توان از پر فالووترین‌ها بین سایر بازیگران ایران به حساب آورد. او در حال حاضر بیش از 9 میلیون دنبال کننده دارد. اگر شما هم از علاقمندان به دیدن عکس ها و صفحه شخصی او هستید می‌ توانید از آدرس https://www.instagram.com/saharghoreyshiofficialpage/ در اینستاگرام او را پیدا کنید.

حضور سحر قریشی در صحنه تئاتر

اولین تجربه حضور سحر قریشی در تئاتر مربوط به سال 1396 است. او در نمایشی به نام لامبورگینی 2 به کارگردانی سیامک صفری به روی صحنه رفت. بازی او در این تئاتر با حواشی و جنجال‌هایی همراه بود.

سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی نه تنها در رسانه و مصاحبه‌های خود حواشی زیادی به دنبال داشته، بلکه زندگی زناشویی و روابط او هم خالی از حاشیه نبوده است. این بازیگر جوان برای اولین بار در سال 1383 یعنی وقتی هنوز 17 سال داشت با شخصی به نام مهران اخوان ذاکر زندگی مشترک خود را شروع کرد. این ازدواج نهایتاً در سال 1388 و همزمان با بازی وی در سریال دلنوازان با طلاق به پایان رسید.

سحر قریشی در مصاحبه‌های خود تصمیم برای طلاق را مربوط به سال 1385 و قبل از بازیگر شدن خود اعلام کرده است و گفته است که ازدواجش در سنین پایین بوده و در زندگی احساس خوشبختی نداشته است. با این وجود همسر سابق او آقای اخوان ذاکر علت طلاق وی را حضور در سریال دلنوازان بدون رضایت خود و تغییر رفتار سحر قریشی پس از رسیدن به شهرت ذکر کرده است. همچنین آقای مهران اخوان در اشاره ای به گذشته در صحبت‌هایش گفته است که پروانه‌ها فراموش می‌کنند که روزی کرم بوده‌ اند.

سحر قریشی در سال 95 مدتی نیز در کنار امید علومی خواننده پاپ دیده شد و در پاسخ به مجری تلویزیون رضا رشیدپور مبنی چگونگی رابطه آنها توضیح داد که در مرحله نامزدی و محرمیت برای آشنایی بیشتر هستند اما تنها چند ماه بعد منکر صحبت‌های قبل خود و اعلام کرد که مجرد است.

سحر قریشی و مهدی طارمی

در آبان سال 96 در پی انتشار عکس‌های دو نفره، شایعاتی درباره ارتباط و ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد. از یک سو برادر سحر قریشی به شدت واکنش نشان داده و این خبر را تکذیب کرد و از سوی دیگر طارمی سعی کرد با پاسخ ندادن به سوالات از ماجرا دور بماند اما در نهایت پس از گذشت مدت طولانی طی مصاحبه ای که با ورزش سه انجام داد در این مورد شفاف سازی کرد. مهدی طارمی اعلام کرد تنها مدت کوتاهی با سحر قریشی دوست بوده است و هیچ ارتباط دیگری بین آنها وجود نداشته است.

گفتگو با سحر قریشی

این گفت و گو ناگفته‌هایی از زندگی خصوصی سحر قریشی را نقل می‌کند و می‌تواند پرده از برخی رازهای این بازیگر جنجالی و مورد پسند نسل جوان بردارد.

سحر تو بینی ات را عمل کرده ای؟

من در کل عمل زیبایی نداشتم. نه عمل بینی، نه تزریق گونه و نه هیچ عمل دیگری روی صورتم نداشتم به جز تزریق ژل لب که به پیشنهاد یکی از دوستانم بود. اما نباید دیگر این اشتباه را انجام بدهم. خودم را همین جوری که هستم دوست دارم ولی عقیده دارم اگر کسی نقصی دارد که می تواند اعتماد به نفس را پایین بیاورد باید ان را رفع کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.