کد خبر : 20402 / /
/

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 می باشد. لیلا بلوکات اولویت تحصیل خود را شرکت در هنرستان صدا و سیما گذاشته بود که با پر شدن این مدرسه رو به رو شد.

 لیلا بلوکات عکس هایی را به همراه خواهرانش در اینستاگرام منتشر کرده است. لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 می باشد. لیلا بلوکات اولویت تحصیل خود را شرکت در هنرستان صدا و سیما گذاشته بود که با پر شدن این مدرسه رو به رو شد. لیلا بلوکات آدم بسیار خیری می باشد و موسسه مهر لیلا متعلق به او می باشد. لیلا بلوکات والیبال و سوارکاری را حرفه ای دنبال می کند. لیلا بلوکات دارای دو خواهر و یک برادر می باشد که رابطه صمیمی با آنها دارد.

لیلا بلوکات و خواهرانش هنگام بسته بندی نذری در روز تاسوعا عکس هایی را از خود منتشر کردند.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

نام اصلی : لیلا بلوکات

متولد : 4 آذر 1359 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : کارشناسی فرش

سالهای فعالیت : 1377 تاکنون

قد : 171 سانتیمتر

لیلا بلوکات زاده 4 آذر 1359 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. 

لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

او یک والیبالیست و سوارکار حرفه ای است و دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات

خانواده لیلا بلوکات کیست؟

من عاشق خانواده ام هست و بسیار خانواده دوستم ، رابطه ام با اعضای خانواده صمیمی و نزدیک است ، یکی از خواهرانم بنام نوشا فارغ التحصیل مهندسی برق و متاهل است.

خواهر کوچکترم میترا مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده است ، و تنها برادر هم نقشه کشی صنعتی خوانده است.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او گفته : من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو ، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه ، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

وضعیت ازدواج و همسر لیلا بلوکات

از وضعیت ازدواج و همسر لیلا بلوکات اطلاعات دقیقی در دست نیست.

موضوع ازدواج در اولویت زندگی امروز من نیست ، هر چند معتقدم ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

مراسم خیریه لیلا بلوکات

خانوم بلوکات موسس خیریه مهر لیلا است ، هدف این موسسه کمک به بیماران ام اس ، سندروم دان ، مبتلا به سرطان و بچه های بی سرپرست و معلول می باشد

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند.

جراحی زیبایی نداشته ام

من بارها به خاطر بینی کوچک و گونه برجسته ام مورد قضاوت قرار گرفتم ، حتی اغلب کارگردان ها فکر می کنند هیچ جای صورتم مال خودم نیست!

اما قسم میخورم حتی یک بار جراحی یا تزریق ژل نداشته ام.

لیلا بلوکات

فعالیت های هنری

لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

فیلم شناسی لیلا بلوکات

سینما

همه چی عادیه (1395)

آس و پاس (1394)

دراکولا (1394)

پنج ستاره (1392)

آینه شمعدون (1391)

عملیات مهد کودک (1391)

جیب بر خیابان جنوبی (1390)

آقا یوسف (1389)

اخراجیها 2 (1387)

اخراجیها (1385)

ابراهیم خلیل الله (1384)

تئاتر

آواز پر جبرئیل (محسن معینی) تهران ، تالار اندیشه؛ خرداد 1394 (بازیگر)

نمایش شکار مرغابی (حمیدرضا قطبی) تهران ، تماشاخانه ایرانشهر - سالن استاد ناظرزاده کرمانی؛ خرداد 1395 (بازیگر)

نمایش خانه عروسک (جواد مولانیا) تهران ، فرهنگسرای نیاوران ، سالن خلیج فارس؛ آذر و دی 1394 (بازیگر)

نمایش رام کردن مرد سرکش (بهرام تشکر) تهران ، پردیس سینمایی کوروش - سالن البرز؛ تیر و مرداد 1394 (بازیگر)

نمایش روز سیاووش (شکرخدا گودرزی) تهران ، تماشاخانه سنگلج؛ اردیبهشت و خرداد 1392 (بازیگر)

فیلم سینمایی "پنج ستاره" به کارگردانی "مهشید افشار زاده" پنج اپیزود در یک قصه است که همه ی آنها در یک شب اتفاق می افتد لیلا بلوکات در یکی از این اپیزودها نقش یک دانشجوی شهری را بازی می کند.

فیلم سینمایی «آینه شمعدون» بر اساس فیلمنامه «احمد رفیع زاده» ساخته می شود. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام «ضیاء» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند.

فیلمنامه سریال « زمانی برای عاشقی » به قلم علی اکبر محلوجیان نگارش شده و روایتگر حاج مرتضی(فرهاد قائمیان) ، بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می کند. او تصمیم می گیرد به حال و هوایی که سالها از آن غفلت کرده ، باز گردد. در این سریال لیلا بلوکات نقش عروس حاج مرتضی را بازی میکند.

آقا یوسف بازنشسته از 5 سال پیش ، پنهان از چشم دخترش در خانه های مردم کار و نظافت می کند. همسر او سال هاست فوت کرده و آقا یوسف با دخترش رعنا (هانیه توسلی) زندگی می کند. پسر آقا یوسف به کانادا رفته و آقا یوسف در غیاب پسرش عهده دار مخارج عروس (لیلا بلوکات) و نوه اش می باشد.

گفتگو ی جذاب و خواندنی مهران مدیری با لیلا بلوکات در دورهمی

- چی شد که با توجه به رشتتون که کارشناسی فرش بود ولی بازیگر شدید؟

راستش زمانی که من رفتم هنرستان صدا و سیما برای بازیگری ، یکم دیر اقدام کردم .بعد تحقیق کردم که چیکار باید بکنم که این اتفاق بیفته ، بهم گفتن اگر در رشته های هنری ثبت نام کنم بلاخره میتونم وارد این رشته بشم و بخاطر همین بهم پیشنهاد رفتن به هنرستان رو دادند و منم با توجه به اینکه سنی نداشتم و به خانوادم گفته بودم که من میخوام بازیگر بشم .وارد هنرستان کارو دانش شدم و در بین رشته های مختلف کارو دانش که در واقعه همه رشته ها پر شده بودند من تو رشته طراحی فرش ثبت نام کردم یعنی در واقعه رشته های دیگه هنر جو نمیخواست.واینطوری شد که من فارغ التحصیل رشته طراحی فرش شدم.ولی چون علاقه به بازیگری داشتم همه کلاس های بازیگری رو ثبت نام میکردم و شاگرد بازیگران معروفی همچون آقای تارخ ، میکایلی و آقای حمید سمندریان بودم .

در واقعه خیلی تلاش کردم تا سال 77 که چون خیلی هنوز سنی نداشتم و کوچیک بودم با تتاتر تو فرهنگسرا شروع کردم و کار کودک انجام میدادم تا کم کم اولین کار تصویرم با تهیه کنندگی مجید اوجی و کارگردانی آقای سیروس مقدم آغاز شد. و به این شکل کارهای مختلفی رو کار کردم که البته کارهای کوتاهی بودند ولی با سریال یوسف پیغمبر دیده شدم. البته چنتا انتخاب بد هم داشتم که خوب میزارم به حساب بی تجربگیم.

 تا حالا خودتون جایزه ای نگرفتید؟

چرا دو تا جایزه گرفتم که هر دوش بخاطر نقش اول بازیگر زن بود ، یکی در سریال محمد حسین لطیفی که آخرین سریال من تو تلویزیون بود و یک فیلم سینمایی بود که من نقش یک دختر عراقی رو بازیکردم که تو اون نقشم جایزه گرفتم.

- جایی گفتید که ازدواج اولویت زندگیم نیست . چرا؟

برای اینکه من کارمو ( بازیگری ) خیلی دوست دارم و عاشقانه بخاطرش جنگیدم ، تلاش کردم .و چون دختر خیلی مسئولیت پذیری هستم و واقعا بازیگری نمیذاره که من به همه کارام برسم و اینا اجازه نمیده که من بتونم فرد دیگه ای رو وارد زندگیم بکنم و شریکی رو انتخاب بکنم که نتونم از عهده نیاز های اون بر بیام.و ناراحت بشه از این که من نیستم.حتی تو این 4 سالی که کار نکردم تمام وقتم با بچه های یتیم خونه گذشت.که حالا امیدوارم یه کیس خوبم واسه ازدواج پیدا شه ( با خنده )

- چرا کم کار شدید؟

بخاطر انتخابات کاریمه و چون میخواستم مسیر کاریمو تغییر بدم و یه سری انتخابات غلط تو کارم داشتم که باعث شد یک تضاد و ممیزی هایی برام به وجود بیاد .و یک سری از کارگردان هایی که من آرزو دارم باهاشون همکاری کنم وقتی اسم من میاد بخاطر اشتباهاتی که من داشتم منو حذف میکنن .و این باعث میشه که من حق انتخابم کم بشه و پیشنهادها پیشنهاداتی نیست که من دوست داشته باشم.و الان حاضر شدم 4 سال بیکاری رو تحمل کنم و فقط تو تتاتر کار کنم . به صرف اینکه انتخاب درستی داشته باشم و این مسیر حرفه ایم درست پیش بره .

- دوست دارید 30 درصد از چهرتون کم بشه و به هوشتون اضافه بشه ؟

بله خیلی خوبه که

- احساس خوشبختی دارید؟

بله و خدارو هزار مرتبه شکر میکنم بخاطر تمام کم و کاستی هایی که تو زندگیم وجود داره خداروشاکرم که بهم این لیاقت رو داده که بخوام به بقیه هم کمک کنم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.