کد خبر : 20524 / /
/

آنها دو ستون فقرات دارند که از ناحیه لگن مشترک هستند.

ابیگیل و برتینی هنسل متولد 1990 در (مینه سوتا) در ایالات متحده آمریکا هستند. نیمی از بدن بریتنی و ابیگیل مشترک است. بریتنی دختر سمت چپی و ابیگیل دختر سمت راستی است. آنها دو ستون فقرات دارند که از ناحیه لگن مشترک هستند. آنها دو معده، چهار ریه و سه بازو دارند. بازوی میانی آنها بین دو سرشان قرار داشت و تکامل نیافته بود به همین خاطر جراحان در زمان کودکی آن را قطع کردند. مادر ابیگیل و بریتنی پرستاری به نام (پتی) است و پدرشان (مایک هنسل) نجار است. وقتی دوقلوها به دنیا آمدند والدینشان تصمیم گرفتند تلاشی برای جداسازی آنها نکنند زیرا بسیاری از قسمت‌های بدن آنها مشترک بود و بعد از عمل، هر دوی آنها باید ویلچرنشین می‌‌شدند.

دوقلوهای بهم چسبیده

خود دوقلوها هم می‌‌گویند دوست ندارند جدا شوند. هر یک از آنها به یک طرف از بدن مشترکشان تسلط دارند و به خاطر همین هماهنگی، آنها می‌‌توانند به راحتی راه بروند و حتی بدوند. ابیگیل و بریتنی به ورزش‌هایی همچون والیبال، بسکتبال، کیک‌بال، شنا و دوچرخه‌سواری علاقه‌مندند و عاشق آواز خواندن هستند. وقتی دوازده سال داشتند ستون فقرات آنها که به مرور زمان کج شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود. آنها هم‌اکنون در یک مدرسه خصوصی درس می‌‌خوانند و در سال 2008 فارغ‌التحصیل خواهند شد.

دو+قلوها+ی+بهم+چسبیده

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.