کد خبر : 20528 / /
/

در این شرایط افراد با انجام بخش عمده شغل خود در خانه، نیازی به حضور در فضای کار ندارند. این شغل‌ها در هر حوزه‌ای وجود دارند و متناسب با نوع فعالیت، دستگاه‌های موردنیاز را در خانه‌های افراد قرار می‌دهند. برای مثال افرادی که در خانه بسته بندی مواد غذایی انجام می‌دهند، اغلب دارای دستگاه وکیوم بسته بندی هستند.

 

کار در خانه، یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد است که در سال‌های اخیر به‌خاطر تغییر شرایط کاری در سرتاسر جهان رواج یافته است.

در این شرایط افراد با انجام بخش عمده شغل خود در خانه، نیازی به حضور در فضای کار ندارند. این شغل‌ها در هر حوزه‌ای وجود دارند و متناسب با نوع فعالیت، دستگاه‌های موردنیاز را در خانه‌های افراد قرار می‌دهند. برای مثال افرادی که در خانه بسته بندی مواد غذایی انجام می‌دهند، اغلب دارای دستگاه وکیوم بسته بندی هستند.

امروزه با تغییر شرایط اقتصادی، بانوان زیادی شغل‌هایی که در خانه انجام می‌شوند را شروع کرده‌اند. این شغل‌ها به دانش خاصی نیاز ندارد و با آموزش‌های کوتاه‌مدت می‌توان به‌خوبی از پس این شغل‌ها برآمد. از انواع شغل پردرآمد برای زنان، می‌توان به بسته بندی مواد غذایی، تهیه غذا و آرایشگری اشاره کرد. در این مطلب به معرفی ۳ شغل پردرآمد برای زنان می‌پردازیم و اطلاعات موردنیاز این شغل‌ها را به شما ارائه می‌دهیم.

بازاریابی

یکی از بهترین شغل پردرآمد برای زنان، بازاریابی است. بازاریابی از شغل‌هایی است که بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توان آن را شروع کرد. همچنین بر خلاف بسیاری از شغل‌های دیگر، نیازی به خرید محصول و یا نگهداری آن در خانه ندارید. تنها نیاز این شغل، روابط‌عمومی بالا و فن بیان است. درحقیقت بازاریاب کسی است که سعی می‌کند مشتری را برای خرید یک کالا قانع کند. بازاریاب‌ها با شرکت‌های بزرگ تولید کالا قرارداد فروش می‌بندند. سپس به‌صورت تلفنی و با تماس، مشتری‌های عمده و خرد برای این کالا پیدا می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد، بازاریابی از شغل‌هایی است که به سرمایه و ابزار خاصی نیاز ندارد. برای مثال در برخی مشاغل خانگی به دستگاه‌هایی مانند دستگاه جت پرینتر برای بارکد زدن و ثبت برخی اطلاعات نیاز دارید. اما شغل بازاریابی به هیچ دستگاهی نیاز ندارد. برای شروع این شغل بهتر است که در ابتدا اطلاعات مربوط به یک کالا را بررسی کنید. استحکام، کیفیت، کارایی‌ها، دوام و این موارد را بررسی کنید تا اطلاعات جامعی نسبت به کالا داشته باشید.

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های فن بیان و یا مطالعه کتاب‌های مربوطه، این توانایی را در خود پرورش دهید. اقناع مشتری برای خرید کالا در صورت اطلاع از نیازهای کلی جامعه و مشتری بسیار راحت می‌شود. البته این رشته در دانشگاه‌ها هم تدریس می‌شود و به‌عنوان یکی از رشته‌هایی که بازار کار قطعی دارد، به همه پیشنهاد می‌شود. درآمد این شغل بیشتر به‌صورت پورسانتی کسب می‌شود. یعنی هرچقدر شما بتوانید در یک ماه کالای بیشتری به مشتری‌ها بفروشید، به همان اندازه هم حقوق بیشتری دریافت می‌کنید. به طور معمول یک بازاریاب معمولی در ماه بین ۴ الی ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند که این مقدار متناسب با میزان فعالیت فرد، متغیر است. درکل، شغل بازاریابی یکی از بهترین شغل پردرآمد برای زنان است که به‌راحتی در خانه انجام پذیر است.

خیاطی

یکی دیگر از انواع شغل پردرآمد برای زنان که می‌توان آن را در خانه انجام داد، خیاطی است. خیاطی و دوخت لباس جزو مشاغلی است که به سرمایه بسیار زیادی نیاز ندارند. تنها سرمایه موردنیاز این شغل یک چرخ‌خیاطی است که آن هم در اکثر خانه‌های ایرانی وجود دارد. با کمک این شغل هم می‌توان از خرید لباس‌هایی که با کیفیت کم در بازار ارائه می‌شود، رها شد و هم می‌توان یک درآمد بسیار مناسب کسب کرد.

دوره‌های آموزش خیاطی که در فضای مجازی به فروش می‌رسند، خیاطی و دوخت لباس را از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین کارها به شما آموزش می‌دهند. شما می‌توانید بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای درمورد خیاطی در این دوره‌ها شرکت کنید و دوخت انواع لباس را بدون هیچ مشکلی آموزش ببینید.

به کمک خیاطی از روش‌های مختلفی می‌توان درآمد کسب کرد. خیاطی یکی مناسب‌ترین انواع شغل پردرآمد برای زنان است. مدارس هرساله به یک یا چند خیاط لباس‌های فرم مدرسه را سفارش می‌دهند. دوخت این لباس‌ها از روی یک الگوی آماده انجام می‌شود و نیازی به الگو کشی و اندازه‌گیری نیست؛ بنابراین نیمی از مراحل دوخت لباس طی می‌شود. تعداد بالای سفارش‌ها نشان‌دهنده امکان کسب درآمد مناسب از این شغل است. یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از خیاطی، دوخت لباس‌ها طبق جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های بازار است. شما می‌توانید این لباس‌ها را به‌وسیله پیج‌های اینستاگرامی و یا به‌صورت آزاد به اطرافیان خود، بفروشید.

همان‌طور که گفته شد خیاطی شغلی پردرآمد است که به‌راحتی می‌توان آن را آموزش دید. این شغل به دستگاه‌های بزرگ مانند دستگاه دسته بندی نیازی ندارد و می‌توان برای شروع به یک چرخ‌خیاطی ساده اکتفا کرد. این شغل پردرآمد را می‌توان در خانه انجام داد.

شغل‌های مربوط به فضای مجازی

با گسترش فضای مجازی و پیوند خوردن بسیاری از امور روزانه با آن، امکان کسب درآمد نیز فراهم شد. کسب درآمد از فضای مجازی از انواع شغل پردرآمد برای زنان است که بدون نیاز به سرمایه و تحصیل در رشته خاصی، می‌توان در آن مشغول شد. شغل‌های مختلفی در فضای مجازی هستند که افراد زیادی می‌توانند آن را انجام بدهند. از جمله این شغل‌ها می‌توان به ادمین پیج اشاره کرد. ادمینی شغلی است که نیازی به حضور در جامعه ندارد و از راه دور و به‌وسیله تلفن همراه می‌توان آن را اداره کرد.

شغل ادمینی که یک شغل پردرآمد برای زنان است انواع مختلفی دارد. ادمین روش، ادمین پاسخگویی، ادمین تبلیغات، ادمین پست و استوری و... از جمله این شغل ها است. دامنه فعالیت افراد در فضای مجازی بسیار گسترده است و با داشتن آشنایی نسبت به الگوریتم این فضا می‌توان یک شغل مناسب پیدا کرد.

پیج‌های فروش کالا و آنلاین شاپ ها بیشتر پیج‌هایی هستند که به ادمین نیاز دارند. همچنین شما می‌توانید با ایجاد یک پیج و تولید محتوای محبوب اینستاگرام، از طریق تبلیغ و تبادل، درآمد کسب کنید. در این روش به‌ازای مقداری از بازدید از پیج خود، می‌توانید مبلغی را به‌عنوان تعرفه تبلیغات مشخص کنید. این شغل یک شغل پردرآمد برای زنان است که با آموزش‌های کوچک می‌توان آن را انجام داد.

سخن پایانی

امروزه شاغل شدن و انجام کارهای مربوط به آن نیازی به حضور مداوم در جامعه ندارد. بلکه می‌توان در خانه و با سرمایه بسیار اندک یک شغل پردرآمد برای زنان پیدا کرد. در این مطلب ۳ نمونه از این شغل‌ها را به شما معرفی کردیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.