کد خبر : 20833 / /
/

قیمت دلار هم اکنون در بازار آزاد به 29 هزار تومان رسیده

ریزش قیمت دلار و قیمت سکه درحالی از هفته گذشته آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد که بزودی باید شاهد تغییر کانال‌ها و عقب نشینی قیمت‌ها در این بازارها باشیم.

 

قیمت دلار هم اکنون در بازار آزاد به 29 هزار تومان رسیده و احتمالاً طی ساعات آتی باید شاهد ثبت قیمت دلار در کانال 28 هزار تومانی باشیم. قیمت سکه نیز هم اکنون در بازار سبزه میدان در مرز 13 میلیون تومانی معامله می شود و بزودی سکه نیز در کانال 12 میلیون تومان قیمت خواهد خورد.

از ابتدای هفته گذشته تا کنون بازار ارز و طلا شاهد ریزش قیمت‌هاست که همین امر موجب شده تا خریداران احتمالی این بازارها فعلاً تماشاچی باشند و دارندگان طلا و ارز نیز از ترس ریزش بیشتر قیمت‌ها، صف فروش تشکیل دهند.

افزایش تعداد فروشنده ها در بازار طلا و ارز از هفته گذشته مشهود است و آنطور که فعالان این بازارها می گویند: جو سیاسی مثبت و خبرهای جدید از مذاکرات باعث خوش‌بینی بازارها و طبعاً ریزش قیمت ها شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 215 هزار تومان، هر مثقال طلای آبشده 5میلیون و 266 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 13 میلیون و 100 هزار  تومان است./تسنیم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.