کد خبر : 20958 / /
/

سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در حرم امام خمینی(ره) گفت: در سراسر زمین خیلی‌ها مدعی خدمت به مردم هستند.

 

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان، تجدید میثاق کردند.

سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در حرم امام خمینی(ره) گفت: در سراسر زمین خیلی‌ها مدعی خدمت به مردم هستند. اما حقیقت آن است که خدمت یک خدمت منفعت گراست. خدمت می کنند که منفعت ببرند. از آنها هم بپرسید می گویند دنبال نفع خودمان هستیم. نگاه مادی به خدمت دارند. اما آن خدمتی که امام به ما آموخت، به جامعه آموخت، خدمت برای خداست. نباید به احدی منت داشت. خدمت ما باید خدمت برای خدا باشد.

رئیس جمهور ادامه داد: این به انسان انگیزه و برکت می دهد، خدمت به خدا و گره گشایی برای مردم. نگاه امام به مردم تشریفاتی نبود، امام مردم را باور داشت.

سید ابراهیم رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دولت معتقد است که هر جا به مردم و جوانان اعتماد کند آنجا میدان موفقیت است، این سیره امام است. اعتماد ایشان موجب پیروزی انقلاب و تثبیت آن شد.

تجدید میثاق رئیسی با آرمان های امام خمینی

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»  و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام والای شهیدان نیز ادای احترام کردند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.