کد خبر : 21101 / /
/

مجموعه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب از جمله آثار شبکه خانگی است که از فروردین ماه پخش آن آغاز شد و همچنان هر هفته یک قسمت از آن عرضه می‌شود.

بعد از غیبت دو جلسه‌ای کاراکتر پشه برخی از رسانه‌های غیررسمی و شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که این کاراکتر ممنوع التصویر شده است اما واقعیت ماجرا چه بود؟

مجموعه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب از جمله آثار شبکه خانگی است که از فروردین ماه پخش آن آغاز شد و همچنان هر هفته یک قسمت از آن عرضه می‌شود.

پشه و بچه از شخصیت‌های این مجموعه هستند که هم در این مدت به کاراکترهایی محبوب بدل شده‌اند و هم حاشیه‌هایی را هر از گاهی رقم زده‌اند. از جمله حاشیه‌های شخصیت «پشه» همان جمله معروف او «بده بزنیم» است که با نقدها و تحلیل‌های مختلفی هم همراه شده و برخی در مذمت آن گفته‌اند و برخی از این انتقادات این شائبه را به وجود آورد که قرار است این کاراکتر با ممیزی‌هایی مواجه شود.

امروز بعد از غیبت دو جلسه‌ای کاراکتر پشه برخی از رسانه‌های غیررسمی و شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که این کاراکتر ممنوع التصویر شده است.

 محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است بیان کرد: بر اساس گفت و گویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد.

وی افزود: بر اساس پیگیری که از طریق دیگری انجام دادم مطلع شدم این موضوع به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی در محصولی دیگر بوده است که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.