کد خبر : 21269 / /
/

نهال دشتی متولد ۱۲ شهریور ماه ۱۳۷۱ زاده تهران بازیگر ایرانی است

 نهال دشتی متولد ۱۲ شهریور ماه ۱۳۷۱ زاده تهران بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد، وی دارای مدرک کارگردانی از دانشگاه سوره است. نهال دشتی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد این سریال در ۲۲ مهر ۱۳۹۴ به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش میترا دماوندی را ایفا می‌کند. در ادامه با بیوگرافی کامل نهال دشتی همراه ما باشید.

نهال دشتی

همسر نهال دشتی :

منبع موثقی از مجرد یا متاهل بودن نهال دشتی وجود ندارد اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

صفحه اینستاگرام نهال دشتی :

نهال دشت با آیدی nahaldashti در اینستاگرام فعالیت می کند.

سابقه فعالیت نهال دشتی :

نهال دشتی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی دارای مدرک تحصیلی سینما از دانشگاه سوره بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر آغاز کرده است. وی علاوه بر تحصیلات آکادمیک دانشگاهی دوره های بازیگری متنوع را گذراند و با نقش آفرینی در سریال شهرزاد به دنیای بازیگری معرفی شد. بازیگران مطرح سینما همچون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی, پریناز ایزدیار و علی نصیریان از جمله بازیگران سریال شهرزاد هستند.

شهرزاد سریالی به کارگردانی حسن فتحیست که در ۳ فصل از شبکه نمایش خانگی منتشر شد و با استقبال مخاطبان قرار گرفت. نهال دشتی نقش میترا برادر فرهاد را در این سریال برعهده داشت و به خوبی از پس نقشش برامد.

این بازیگر جوان ساخت ۳ فیلم کوتاه و ۲ انیمیشن کوتاه را در کارنامه هنری خود داشته و بازی در ۵ فیلم کوتاه تعطیلات،چشم انداز یک رویا و .. را تجربه کرده است. نهال دشتی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری سابقه ی مدلینگ نیز دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.