کد خبر : 21273 / /
/

برخی معتقد هستند که بسیاری از اتفاقات زندگی که اکثر افراد به نام تقدیر یا سرنوشت می‌شناسند، چیز‌هایی هستند که از روی طالع بینی روز و حتی ماه تولد آن‌ها می‌توان به آن‌ها پی برد. حتی برخی از افراد مسلط و آگاه به این دانش، ادعا می‌کنند که تمامی اتفاقات زندگی افراد از گذشته تا آینده قابل پیش‌بینی هستند.

ستاره‌شناسی و طالع بینی، همیشه یکی از علاقه‌مندی‌های بشر بوده‌اند. در طول زمان افراد بسیاری سعی داشته‌اند برای مسائلی که نمی‌توانند جوابی برای آن‌ها پیدا کنند، در بین ستاره‌ها و وضعیت آن‌ها در هنگام تولد افراد به دنبال پاسخی قانع‌کننده باشند. جالب است بدانید که بسیاری از آن‌ها، جواب مورد نیاز خود را پیدا کرده‌اند!

برخی معتقد هستند که بسیاری از اتفاقات زندگی که اکثر افراد به نام تقدیر یا سرنوشت می‌شناسند، چیز‌هایی هستند که از روی طالع بینی روز و حتی ماه تولد آن‌ها می‌توان به آن‌ها پی برد. حتی برخی از افراد مسلط و آگاه به این دانش، ادعا می‌کنند که تمامی اتفاقات زندگی افراد از گذشته تا آینده قابل پیش‌بینی هستند.

از نظر معتقدین به این مسائل، همانند حوادث زندگی، روابط و حتی مرگ، میزان شانس نیز مسأله‌ای است که به هنگام دنیا آمدن فردی بسته به ماه تولد او و موقعیت ستارگان، بستگی دارد. هر یک از نشانه‌های زودیاک (Zodiac) همراه با خلق و خوی خاص خود، از میزان تقریباً معینی از خوش شانسی برخوردار هستند که این مسأله در ادامه بررسی شده است.

متولدین کدام ماه خوش شانس‌ترند

فروردین: متولدین فروردین که به عنوان افرادی پر انرژی شناخته می‌شوند و همیشه با شجاعت تمام به دنبال ماجراجویی و رفع کنجکاوی خود هستند، از میزان متوسطی از خوش شانسی برخوردارند. بدین معنی که گاهی شانس تصمیم می‌گیرد در خانه آن‌ها بزند و گاهی برعکس، زمان دقیق آن چندان قابل پیش‌بینی نیست.

اردیبهشت: اردیبهشتی‌ها که معمولاً به عنوان افرادی رمانتیک در عین حال منطقی و قاطع شناخته می‌شوند، در بخش‌ها و جنبه‌های خاصی از زندگی، خود را خوش شانس در می‌یابند. گرچه این افراد رمانتیک هستند اما در خصوص روابط عاشقانه، شانس، چندان آن‌ها را یاری نمی‌کند و معمولا به بن بست‌های عاطفی زیادی بر می‌خورند. در عوض در موقعیت‌هایی نظیر قبولی در یک شغل خوب یا اهداف مالی، شانس با آن‌ها هم قدم می‌شود.

خرداد: از ویژگی‌های متولدین ماه خرداد می‌توان به باهوشی و با انصافی اشاره کرد. اما این‌طور که به نظر می‌رسد، شانس در خصوص این افراد چندان با انصاف عمل نمی‌کند و از نشان دادن روی خوش به آن‌ها اجتناب می‌ورزد. خرداد ماهی‌ها گاهی چندان خود را بد شانس در می‌یابند که حتی تصور می‌کنند تمامی کائنات دست به دست هم داده تا جلوی موفقیت آن‌ها را بگیرند.

تیر: برعکس متولدین خرداد، خوش شانس در کنار فوق تخیل به شدت قوی، از پایه‌ای‌ترین ویژگی‌های متولدین تیر است. این افراد از شانس زیاد و غریزه‌ای بیشتر جهت حس آن برخوردار هستند. اگر تیرماهی‌ها اجازه ندهند افکار منفی جلوی آن‌ها را بگیرد، می‌توانند با خوش شانسی خود به هر چه می‌خواهند برسند.

مرداد: مرداد ماهی‌ها را نه می‌توان در دسته خوش شانس‌ها قرار داد نه بد شانس‌ها! این افراد با خصیصه‌های سخاوتمندی و اشتیاق بالا اگر همان درصد کمی از خوش شانسی را با افکار منفی و یا حسادت نسبت به دیگران از خود نرانند، می‌توانند از آن بهره ببرند.

شهریور: از برجسته‌ترین ویژگی‌های شهریور ماهی‌ها می‌توان به، باسلیقه‌گی و کمک رساننده بودن آن‌ها اشاره کرد که البته خوش شانسی را نیز می‌توان به این دو افزود. گرچه شهریوری‌ها در لحظات آخر خوش شانسی را تجربه می‌کنند اما به هر حال کائنات همیشه به داد آن‌ها می‌رسند.

مهر: اگر از مهر ماهی‌ها در مورد خوش شانسی سؤال پرسیده شود، بسیاری از آن‌ها خواهند گفت که با چنین چیزی آشنا نیستند! گرچه شانس چندان با آن‌ها یار نیست اما این افراد با مهارت‌های بالای اجتماعی، جذابیت و توانمندی خود بدون نیاز به شانس راه موفقیت را برای خود هموار می‌کنند.

آبان: از لحاظ طالع بینی، آبانی‌ها از میزان قابل توجهی خوش شانسی برخوردار هستند اما به دلیل حساسیت بیش از حد و اضطراب، معمولاً آن را نمی‌بینند. اگر کمی به انرژی‌های مثبت روی بیاورند، روی خوشِ شانس را به خوبی مشاهده خواهند کرد.

آذر: اطرافیان آذرماهی‌ها اگر بخواهند به ویژگی‌های آن‌ها اشاره کنند، قطعاً پس از گفتن کلماتی نظیر شجاعت، خوش بینی و بخشندگی، خوش شانس بودن را نیز عنوان خواهند کرد. میزان شانس این افراد در ورود به بهترین فرصت‌ها و موفقیت در آن‌ها، زبانزد خاص و عام است.

دی: دی ماهی‌ها همانند آذرماهی‌ها بخشنده هستند اما متاسفانه از میزان شانس مشابهی برخوردار نیستند. پیشنهاد می‌شود که این افراد به شدت قابل اعتماد، به جای خوش شانسی، به تلاش و پشتکار خود اعتماد کنند و زیاد به امید شانس ننشینند.

بهمن: همانند شهریوری‌ها، خوش شانسی برای بهمن ماهی‌ها یک راه نجات دقیقه نودی است. برای این افراد صبور و آرام، شانس برنامه‌های جالبی در لحظات حساس کنار گذاشته است که برخی از این برنامه‌ها، زندگی فرد را به کلی تغییر می‌دهد.

اسفند: در لیست خوش شانس‌ترین‌ها، اسفندی‌ها در جایگاهی پس از آذری‌ها قرار می‌گیرند. این افراد آگاه و روشن فکر، گا‌هاً به شانس حتی اعتقادی ندارند و به تلاش و کوشش‌های خود تکیه می‌کنند اما خوش شانسی خود به سراغ آن‌ها آمده و مسیر را برای آن‌ها هموارتر می‌سازد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.