کد خبر : 21314 / /
/

احسان خرسندی مربی تیم جوانان پرسپولیس بازی امروز سرخپوشان مقابل نفت آبادان را بسیار سخت ارزیابی کرد.

 

احسان خرسندی مربی تیم جوانان پرسپولیس بازی امروز سرخپوشان مقابل نفت آبادان را بسیار سخت ارزیابی کرد.

طلسم نبردن‌های پرسپولیس سرانجام در اراک شکسته شد. نایب‌ قهرمان فصل گذشته، لیگ جدید را با تساوی در اصفهان آغاز کرد. در ادامه نیز فولاد خوزستان در تهران سرخ‌پوشان را متوقف کرد. در ۲ بازی آغازین لیگ، شاگردان یحیی گل محمدی موفق به گلزنی نشدند و هواداران خود را تا حدودی ناامید کرده بودند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در فصل نقل و انتقالات داشت. او موفق به جذب اکثر مهره‌های شاخص لیگ شد و همچنین ملی‌پوشانی نظیر علیرضا بیرانوند و مرتضی پور علی گنجی را قرمزپوش کرد. با این‌ حال شروع مقتدرانه‌ای را از پرسپولیس ندیدیم. پس از ۲ مساوی بدون گل، یاران گل محمدی مقابل آلومینیوم اراک صف‌آرایی کردند.

 پرسپولیس بر سر دوراهی جذب ۲ استقلالی

این دیدار خارج از خانه با برتری تیم مهمان به پایان رسید. میلاد سرلک تک‌گل پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند. با کسب این پیروزی، فشارها از کادر فنی پرسپولیس برداشته شد و حالا با روحیه بهتری به مسیر خود ادامه می‌دهند.

قرمزهای پایتخت امروز در خانه به مصاف نفت آبادان می‌روند. آبادانی‌ها در بازی قبلی خود موفق به شکست تیم هوادار شدند. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس در بازی با آلومینیوم و همچنین در خصوص دیدار با نفت آبادان، گفت‌وگویی با احسان خرسندی پیشکسوت این باشگاه انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

لوکادیا مهاجم با‌کیفیتی است

احسان خرسندی درباره بازی پرسپولیس و آلومینیوم گفت: به دلیل عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در اراک در چند فصل گذشته، ذهنیت خوبی بین بازیکنان وجود نداشت. البته این مسئله کاملاً طبیعی بود. پیروزی در چنین شرایطی ارزش بالایی دارد. باوجود نمایش معمولی، کسب ۳ امتیاز این بازی از هر چیزی مهم‌تر بود.

او در مورد خریدهای جدید پرسپولیس مثل صادقی و رفیعی بیان کرد: این مهره‌ها هنوز در ترکیب پرسپولیس جا نیفتادند. رسیدن به هماهنگی لازم در این مورد، کمی زمان‌بر است. این بازیکنان در تیم‌های قبلی خود، در حد یک ستاره بودند. از هواداران می‌خواهم که صبر بیشتری داشته باشند. بازیکنان تازه‌ وارد حداقل به ۶ هفته زمان نیاز دارند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص حضور لوکادیا در ترکیب اظهار کرد: این مهاجم از آمادگی بدنی مناسب به دور است. یکی، دو هفته زمان لازم دارد تا به شرایط ایده آل برسد. در لمس توپ‌هایی که داشت، مشخصاً بازیکن باکیفیتی نشان داد. در کنترل توپ‌ها، بدن گذاشتن‌ها و برخی ویژگی‌های دیگر، امیدوارکننده ظاهر شد. بدون تردید در هفته‌های بعد، نمایش‌های باکیفیت‌تری از او می‌بینیم.

با آمدن دیاباته مشکل گلزنی حل می‌شود

خرسندی در خصوص جذب شیخ دیاباته به گسترش نیوز گفت: دیاباته در گذشته مهارت‌های خود را به‌عنوان یک مهاجم زهردار اثبات کرده است. به دلیل فیزیک بدنی مناسب، به درد سیستم تک و یا دو مهاجمِ پرسپولیس می‌خورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این مقطع نیاز به یک مهاجم دیگر هم دارد. شیخ دیاباته گزینه جذابی برای این پست است. پرسپولیس موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریفان خلق می‌کند اما متأسفانه در گلزنی با مشکل مواجه هستیم. به عقیده من با آمدن دیاباته این ایراد مهم رفع می‌شود.

مهاجم پیشین قرمزها در ارتباط با ورود بانوان به ورزشگاه‌ها گفت: بهترین اتفاق ممکن در سال‌های اخیر در فوتبال ما، ورود خانم‌ها به استادیوم بود. مساوی شدن حقوق زن و مرد در وضعیت فعلی، اتفاق خوبی بود. امیدوارم که این فرهنگ به‌درستی جا بیفتند و بانوان ما در کنار آقایان به تماشای فوتبال بنشینند. تماشاچیان مرد ما نیز با رعایت برخی شئونات، می‌توانند به ادامه‌دار شدن این مسئله کمک کنند.

پرسپولیس شانس بیشتری برای برد دارد

خرسندی در رابطه با بازی امروز پرسپولیس با نفت آبادان عنوان کرد: همیشه بازی با نفت آبادان سخت است. چه میزبان باشیم و چه در خانه حریف بازی کنیم. نفت یکی از تیم‌های خوب و باانرژی لیگ است. آبادانی‌ها در طول سال‌های اخیر، به خاطر ذات فوتبالِ پرشوری که دارند، عالی و خطرناک ظاهر می‌شوند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: اکثر تیم‌ها احترام زیادی برای نفت آبادان قائل هستند. بازی قبلی آن‌ها با هوادار را دیدم. تیم هوادار فوتبالی خوبی ارائه داد اما در نهایت نفت پیروز شد. در هر‌ صورت بازی سختی خواهد شد اما به نظر من پرسپولیس شانس بیشتری برای کسب ۳ امتیاز بازی دارد.

مربی تیم جوانان پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای این تیم بیان کرد: خوشبختانه موفق به کسب بهترین نتایج چندساله اخیر در ۵ هفته ابتدایی مسابقات شدیم. ما در تیم جوانان پس از گذشت سال‌ها، موفق به رقم زدن چنین اتفاق خوبی شدیم.

خرسندی در پایان تصریح کرد: البته تیم ما هنوز به بلوغ تاکتیکی کامل نرسیده و چند هفته دیگر نیاز به زمان‌ داریم. مطمئناً یکی از مدعیان لیگ هستیم. امیدوارم که روند خوب خود را ادامه داده و کماکان شکست‌ناپذیر باشیم. رقبای سرسختی مثل کیا و استقلال داریم. انشالله که رقابت عادلانه و جذابی با سایر تیم‌ها داشته باشیم و درنهایت تیم شایسته‌تر به‌عنوان قهرمانی برسد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.