کد خبر : 21348 / /
/

زندگی خصوصی و همسرش نیز مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت. همسر وی به سرطان مبتلا شده و او نیز در حمایت از همسرش با انتشار کمپین های "ما از سرطان قوی تر هستیم" در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد.

امین غلامی خواننده ایرانی در دی ماه سال 1366 در تهران به دنیا آمد. او از کودکی نوازندگی پیانو رو آغاز نمود و در سن 14 سالگی در کنار عقیل اولین اثر خود را در مدرسه آهنگسازی کرد.پس از آن به طور حرفه ای موسیقی را دنبال کرد تا جایی که در نوازدگی پیانو، کی برد ، دف، تنبک به تسلط کامل رسید.امین غلامی از سال 1388 ترانه سرایی را نیز  آغاز کرد.

 

زندگی خصوصی و همسرش نیز مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت. همسر وی به سرطان مبتلا شده و او نیز در حمایت از همسرش با انتشار کمپین های "ما از سرطان قوی تر هستیم" در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد. چندی پیش هم به خاطر همسرش با انتشار فیلمی موهای خود را هم تراشید و اقدام وی همه را متأثر کرد. در اتفاق ناگواری همسر ایشان در 8 شهریور ماه امسال درگذشت و گرد غم را بر زندگی این جوان پاشید.

امین غلامی در گفت و گوی اختصاصی با رکنا گفت: حدودا یک سال درگیر سرطان بودیم . همسرم در ابتدا یک تومور داشت و تقریبا درمان شده بود. در انتهای سال 1400 همه چیز بهتر شده و داشتیم در جنگ با این بیماری پیروز می شدیم که متاسفانه در اردیبهشت سال چهارصد و یک، نشانه‌هایی در همسرم بود که پس از مراجعه به پزشکمتوجه تشدید بیماری در چند جای دیگر را درگیر کرده است. اخیرا پس از 5 جلسه شیمی درمانی مجدد همسرم ویلچر نشین شده بود و با دستگاه اکسیژن تنفس می کرد اما هیچ کدام از ما امیدمان را از دست نداده بودیم و قصد داشتیم پس از تموم شدن دوره های شیمی درمانی ، برای برطرف شدن مشکلات حرکتی همسرم رادیوتراپی و درمان های جدیدی را شروع کنیم.

هر راه درمانی که میشد را پیش گرفتیم. نامزد بودیم و زودتر همه چیز را پیش بردیم و مَحرم شدیم. تمام برنامه هایمان را زودتر انجام دادیم تا بهتر شدن روحیه اش به درمان کمک کند. حتی من در اینستاگرام هم همه چیز را علنی کردم. فقط می خواستم حال همسرم خوب شود.و در ثانیه های پایانی زندگی اش نیز روزهای رویاییمان را با یکدیگر تصور می کردیم تا زمانی که عصر دیروز در 8 شهریور ماه 1401 همسرم دار فانی را وداع گفت.

او در ادامه در خصوص ازدواجشان افزود: ما دو سال پیش با یکدیگر نامزد بودیم و پس از یک سال متوجه شدیم که همسرم با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند؛ من و همسرم حدود 5 ماه پیش تصمیم به ازدواج گرفتیم و زندگی مشترکمان را در حالی که سرطان زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده بود، شروع کردیم.

در اوج جوانی و رویاهای بسیار زیبایی که با همسرم ساخته بودم ، او را در 25 سالگی از دست دادم و کاخ آرزوهایم ویران شد.

امین غلامی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.