کد خبر : 21511 / /
/

وزیر راه و شهرسازی در واکنش بهاتهام به یکی از مشاوران خوداعلام کرد تحقیق درباره اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت موجب سوءاستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است.

در اطلاعیه وزیر راه و شهرسازی آمده است: «اخیراً خبر منتشره پیرامون یکی از مشاوران اینجانب و تحقیق درباره اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت موجب سوءاستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است. »

وزیر راه و شهرسازی در واکنش به اتهام به یکی از مشاوران خوداعلام کرد تحقیق درباره اتهامات فرد مزبور بوسیله دستگاه نظارتی درون دولت موجب سوءاستفاده دشمنان نظام و تخریب کارکنان خدوم وزارت راه و شهرسازی خصوصا جوانان انقلابی و پر کار وزارتخانه شده است.

رستم قاسمی ـوزیر راه و شهرسازی به خبر منتشر شده درخصوص دستگیری یکی از مشاوران خود واکنش نشان دادو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تا نهایی نشدن تحقیقات توسط نهادهای نظارتی و قوه قضائیه، کلیه مطالب ذکر شده صرفاً گمانه‌زنی است که صحت و سقم آن مشخص و مورد تأیید نیست.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.