کد خبر : 21513 / /
/

با فرارسیدن ماه سپتامبر، شهرهای زیادی در جهان برنامه‌های صرفه‌جویی در انرژی را برای تأمین انرژی گرمایی در زمستان اعلام کرده‌اند.

 کوستاس باکویانیس، شهردار آتن، اعلام کرده است که شهرداری چراغ‌های خیابان‌ها را در محله‌های خود خاموش نخواهد کرد و این یک موضوع امنیتی است .

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا، با فرارسیدن ماه سپتامبر، شهرهای زیادی در جهان برنامه‌های صرفه‌جویی در انرژی را برای تأمین انرژی گرمایی در زمستان اعلام کرده‌اند. بسیاری از این موارد مربوط به قطع نور بناهای تاریخی، چراغ‌های خیابان و همچنین خاموش کردن ترموستات در ساختمان‌های شهرداری است.

با این حال، در مورد آتن، شهردار کوستاس باکویانیس اعلام کرده است که شهرداری چراغ‌های خیابان‌ها را در محله‌های خود خاموش نخواهد کرد. طبق مصاحبه‌ای در کانال تلویزیونی ANT۱، باکویانیس گفت که روشن نگه داشتن چراغ‌ها یک امر تجملی نیست بلکه یک موضوع امنیتی است و این چالشی است که آتن نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.