کد خبر : 21516 / /
/

قیمت دلار روز گذشته بعد از 15 روز توقف در کانال 29 هزار تومان بالاخرهوارد کانال 30 هزار تومان شد و بر روی 30 هزار و 200 تومان قرار گرفت.

فعالان بازار ارز تهران معتقدند در صورتی که امروز نرخ دلار بالای محدوده شده تثبیت شود، حتی احتمال رشد قیمت تا نیمه کانال 30 هزار تومان هم وجود خواهد داشت و به دنبال آن، بازار محدوده 30 هزار و 800 تومانی را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز گذشته بعد از 15 روز توقف در کانال 29 هزار تومان بالاخرهوارد کانال 30 هزار تومان شد و بر روی 30 هزار و 200 تومان قرار گرفت. 

به نظر می رسد در شرایط فعلی نقش اول آرایش نرخ‌ها را اخبار مذاکرات ایفا می‌کند. از یکسو، اخبار مثبت از نهایی شدن مذاکرات، به سرعت باعث کاهش قیمت دلار می‌شود و در سوی دیگر، انتشار اخبار از طولانی شدن مذاکرات، باعث شده بازار کم کم از فاز کاهشی خارج شده و به سمت نرخ‌های تعادلی قبل حرکت کند.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.