کد خبر : 21525 / /
/

نسرین مقانلو از اون دسته هنرمندانی هستش که دیگه سن و سالی داره و جزو قشر جوان سینما محسوب نمیشه اما روحیه ای جوان داره.

نسرین مقانلو از اون دسته بازیگرای ثروتمند سینماست که اتفاقا سالها هم در آمریکا زندگی کرده.  بچه های نسرین مقانلو هم  لایف استایلی رویایی دارند. اما خب نسرین مقانلو به دلیل شغلی که داره در رفت و آمد بود. نسرین مقانلو بعد از بازی در فیلم "بانک زده ها" وقتی به مرحله اکران رسید همراه با پسراش حضور پیدا کرد.  نسرین مقانلو از اون دسته هنرمندانی هستش که دیگه سن و سالی داره و جزو قشر جوان سینما محسوب نمیشه اما روحیه ای جوان داره.

نسرین مقانلو

 نسرین مقانلو از اون دسته هنرمندانی هستش که دیگه سن و سالی داره و جزو قشر جوان سینما محسوب نمیشه اما روحیه ای جوان تر از جوان ها داره و خوووبم زندگی میکنه. خب تو این عرصه خیلی از بازیگران دهه هفتادی که وارد شدن هنوز نتونستن اونقدرها که باید، مشهور بشن چرا که خب هم تعدادشون خیلی زیاده و هر کی رسیده شده بازیگر، و هم اینکه خیلی از بازیگران قدیمی هنوز جایگاه شاخ خود را دارند و سدی برای دیده شدن هنرمندان نوپا هستند. مثلا یکی از اونها خانوم نسرین مقانلو می باشد که در ابتدای متن هم گفتیم کم سن نیستند اما همچنان جذاب و پر طرفدارند! نسرین مقانلو قبلنا تو سریال های تلویزیونی دیده میشد اما همانند بسیاری از بازیگرای دیگمون راهیه پرده نقره ای شد و جعبه جادویی رو به فراموشی سپرد!

نسرین مقانلو اما از اون دسته خانومای مایه دار سینماست که اتفاقا سالها هم در آمریکا زندگی کرده و میکنه و بچهاشم همونجا لایف استایلی رویایی دارند. اما خب نسرین خانوم به دلیل شغلی که داره در رفت و آمد بود تا اینکه بعد از بازی در فیلم "بانک زده ها" وقتی به مرحله اکران رسید همراه با پسراش حضور پیدا کرد.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو تنها دو فرزند پسر دارد که خب از عکساشون مشخصه بسیار زیاد وابسته و علاقمند به مامان جان هستند و بلعکس. در ادامه لحظه دیدار نسرین مقانلو با شازده هاش رو مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود.

نسرین مقانلو | نکات قابل توجه اکران فیلم بانک زده ها

خب همونطور که گفتیم نسرین مقانلو به همراه فرزندانش در اکران فیلم "بانک زده ها" در ایران مال حضور پیدا کرد. خب در اکران ها هنرمندان حق این روز دارند که به همراه گلچینی از خانوادشون بیان و نسرین مقانلو که همیشه به تنهایی دیده میشد اینبار با دو پسر دلبندش اومد و سوژه ای برای عکاسان بود.

اما نسرین خانوم مقانلو طبق معمووول که با کش مو غریبه است باز هم با موهایی باز و شالی باز تر وبد. اما از نکات این فیلم بازیگران آن است که یکیش آخرین اثر زنده یاد علی انصاریان است و دیگری اینکه خانوم سحر قریشی بازیگر پرحاشیه و همسر سابق تتلو نیز در آن ایفای نقش کرده است.

نسرین مقانلو

  نسرین مقانلو ترکوند ...

نسرین خلوم مقانلو در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی داره و در پیجش با بیش از 5 میلیون فالوور حسابی اکتیوه. تو این دو سه سال اخیر فضای مجازی یه جوری شده که خانومای بازیگر میانسال خیلی بیشتر از جَوونا فعالیت دارن و پر جنب و جوش هستند. خانومایی مثل مرجانه گلچین یا فاطمه گودرزی و نسرین مقانلو گاهی حتی جنجالی تر از سایر میشن که ظاهرا خودشون دلشون میخواد اینطور باشه حالا میگین چرا؟

مثلا یکی از نمونه های بارزش نسرین مقانلو به تازگی تصاویری از خود منتشر کرد که همراه با دوستان زدن به جاده و در شمال به سر میبرند اما نکته ای که توجه کاربران رو به خودش جلب کرد سگ بانمک و سیگار کشیدن خانوم بازیگر بود که در ادامه مشاهده می کنید.

وقتی نسرین مقانلو واسه شونصد بار پخش مختار نامه صداش درمیاد نافرم!

خب میدونید که هر سال سریال مختار نامه در ماه محرم پخش میشه و خیلی ها هنوز عاشقانه دوستش دارند و خیلیا هم دیگه حسابی صداشون دراومده و کلافه هستند!

نسرین مقانلو

یه کلیپی اخیرا تو اینستا وایرال شده که بدجور فضای مجازی رو ترکوند و خطاب به کسایی بود که دارن هر سال دل بستن به سریال مختارنامه و قصد ندارن برن دنبال یه سریال جدید که یکم به مردم بیش از پیش حس خوب منتقل بشه. نسرین مقانلو که قبل از سریال مختارنامه هم معروف بود، ولی هر سال با پخش این سریال و بازی جنجالیش حسابی دل طرفداراشُ میبره و فرمی عجیب که البته خیلی هم به ایشون میاد رو تو این سریال به نمایش میذاره.

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد 1 تیر 1347 در تهران ، دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد که از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال 1372 به شهرت رسید و حالا می خواند و مجری گری هم می کند.

پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود یک خواهر ساکن آمریکا دارد و برادرش بیژن سرمربی تکواندو می باشد. پدرش در 12 آبان 1399 درگذشت ولی مادر محترمشان در قید حیات می باشد.

صدای جذاب و دورگه خانوم بازیگر

نسرین مقانلو صدایی دورگه و متفاوت دارد که خیلی ها طرفدار صدای خانوم بازیگر هستند. 

نسرین مقانلو فعالیتش در حوزه موسیقی رو با دکلمه تقدیمی به عسل بدیعی بعد از فوت او در سال 1392 آغاز کرد ، او سپس با انتشار دکلمه «ساعت شنی» و بعد از آن هم بصورت جدی با آقای اهورا احمدی وارد تهیه آلبوم شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.