کد خبر : 21637 / /
/

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال در آستانه نشاندن کارلوس کی روش روی صندلی مربیگری تیم ملی است.

 

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال در آستانه نشاندن کارلوس کی روش روی صندلی مربیگری تیم ملی است.

مهدی تاج با تمام حواشی هایش دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شد و سکان فوتبال ایران را به دست گرفت. او در وعده‌های انتخاباتی خود از بازگشت کی روش گفته بود و حالا دارد به وعده خود عمل می کند.

تاج با کی روش به توافق رسیده و حتی شنیده شده حکم برکناری اسکوچیچ را هم امضا کرده تا مربی کروات جام جهانی را از خانه تماشا کند.

تاج با این انتخابش دو هدف مهم دارد.

کارلوس کی روش یکی از معدود مربیان خارجی محبوب در ایران است. او ۸ سال سرمربی تیم ملی بود و نتایج خوبی با ایران در جام جهانی گرفت و در آسیا هم فقط مقابل ژاپن شکست خورد. در مقابل کی روش؛ برانکو دیگر مربی محبوب خارجی در ایران بود که نتایج درخشانش با پرسپولیس دل هواداران میلیونی این تیم را برد. اما در مقابل اختلاف بین کی روش و برانکو باعث ایجاد دو قطبی در فوتبال ایران شد. در آن زمان یا باید طرفدار کی روش می بودی یا برانکو.

حتی در آن زمان طرفداران افراطی برانکو علیه تیم ملی و منتظر شکست تیم کی روش بودند.

مهدی تاج به دلیل پرونده ویلموتس و قرارداد با این مربی و همچنین اتفاقات به وجود آمده، طرفداری ندارد اما با آوردن کی روش، طیف هواداران او را پشت خود می آورد و می تواند برای کارهایی که می خواهد انجام دهد مهر تایید آنها را بگیرد.

از طرفی دیگر این روزها با حضور دوباره تاج در فدراسیون فوتبال، همه روی او زوم هستند اما حضور کی روش در تیم ملی و داستان های این مربی، می تواند سایه روی مرد شماره یک فدراسیون فوتبال بیندازد و فوکوس روی مرد پرتغالی باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.