کد خبر : 21641 / /
/

هفدهم شهریور ۱۳۵۷ ؛ حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور مجاهدت ها و مبارزات ملت آزاده و شهیدپرور ایران اسلامی در برابر دیکتاتوری و ظلم و استبداد نظام مزدور ستمشاهی است.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از ملت شریف و قدرشناس و آحاد مردم و گروه ها و تشکل های مردمی دعوت کرد تا در ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور سراسر کشور شرکت کنند.

هفدهم شهریور ۱۳۵۷ ؛ حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور مجاهدت ها و مبارزات ملت آزاده و شهیدپرور ایران اسلامی در برابر دیکتاتوری و ظلم و استبداد  نظام مزدور ستمشاهی است.

۱۷شهریور ماه؛ یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، میدان ژاله را میدان تحقق دلاورمردی و رشادت های تاریخ ساز خود کرده و عاشورای حسینی را در  شهریور ۵۷ تجسم بخشید.

قیام جمعۀ خونین هفدهم شهریور ۱۳۵۷،  اگرچه جمعه سیاه نام گرفت اما با ایجاد یک موج قوی و سهمگین از خون پاک شهدا، هیمنۀ پوشالی رژیم ستمشاهی تا بن دندان مسلح پهلوی را در هم شکست و اریکۀ قدرت طاغوتیان را نابود کرد، روزی که عامل تسریع‌کنندۀ روند پیروزی انقلاب اسلامی  است.

ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریوردر تمام کشور برگزار خواهد شد و در تهران «روز چـهار ‌شــنبـه 16 / 6 1401 » از سـاعت ۱۸:۰۰، با سخنرانی 'سردار سرتیپ اشتری' «فرمانده محترم انتظامی کل کشور» در مقابل شهرداری منطقۀ  ۱۲، واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان مجاهدین اسلام و  نیز مراسم ادای احترام و عطرافشانی و گلـریـزان مزار شهدای قیام یوم الله هفدهم شهریور «روز پنجشنبه 17 /6 / 1401 » از ساعت ۳۰: ۱۰ صبح  در بهشت زهرا «سلام الله علیها»  قطعه ۱۷، مقابل فـرهنـگسـرای رضـوان برگزار می شود.

از ملت شریف و قدرشناس و آحاد مردم و گروه ها و تشکل های مردمی دعوت می شود تا با حضور گسترده و معنوی در ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور ، در تهران و سراسر کشور ضمن تجدید میثاق، یاد و خاطرۀ آن شهیدان عزیز را گرامی بدارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.