کد خبر : 21651 / /
/

گفتگو با پیشکسوت پرسپولیس

پرسپولیس شروع خوبی در لیگ بیست و دوم نداشت

رضاپور پیشکسوت پرسپولیس گفت: دیاباته در گذشته امتحان خود را در لیگ ما پس داده و عملکرد خیلی خوبی در استقلال داشت. باوجود این دو بازیکن خارجی، پرسپولیس می‌تواند با ۲ فوروارد بازی کند. زوج لوکادیا-دیاباته حریفان را می‌ترساند.

پرسپولیس شروع خوبی در لیگ بیست و دوم نداشت. مساوی در برابر ذوب‌آهن ۱۰ نفره در گام اول نتیجه‌ای نبود که دلخواه دوست داراوقایعن این تیم باشد. شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه نیز مقابل فولاد موفق به پیروزی نشدند. پس‌ از این نتیجه صدای اعتراض طرفداران بلند شد.

آن‌ها نگران عقب ماندن تیم محبوب خود از کورس قهرمانی بودند. عمده انتقادات هواداران علیه کادر فنی پرسپولیس بود. سرانجام نخستین برد سرخ‌پوشان در هفته سوم رقم خورد. میلاد سرلک طلسم نبردن‌های پرسپولیس را در اراک شکست. با این نتیجه روحیه قرمزهای پایتخت دگرگون شد. آن‌ها در بازی بعدی نیز فاتح میدان شدند.

این بار نوبت به نفت آبادان رسیده بود تا مغلوب یاران گل محمدی شود. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و تازه‌وارد پرسپولیس، یکی از گل زنان پرسپولیس مقابل نفت بود. اما هفته پنجم و دیدار با تیم هوادار از راه رسید. هوادار در فصل گذشته همراه با رضا عنایتی، پرسپولیس را ناکام گذاشته بود. آن‌ها در هر دو بازی مقابل سرخ‌ها شکست‌ناپذیر بودند.

ساکت الهامی در این فصل جانشین عنایتی شده است. عدم توفیق مقابل هوادار در لیگ قبلی، می‌توانست بر روی ذهنیت بازیکنان پرسپولیس تأثیر منفی بگذارد. اما پرسپولیسی‌ها خیلی زود توسط لوکادیا به گل رسیدند. فوروارد جدید قرمزها، پاس زیبای اسماعیلی فر را وارد دروازه میلاد فراهانی کرد. در ادامه نیز سعید صادقی ۲ گل دیگر را به ثمر رساند تا برد تیم خود را به‌ نوعی قطعی کند.

هافبک این فصل پرسپولیس با این درخشش، خود را تا حدی از فشار انتقادات در هفته‌های پیش رها کرد. صدرنشین فعلی لیگ با کسب ۳ پیروزی متوالی، برای دیگر مدعیان قهرمانی، خط و نشان کشید. گسترش نیوز برای بررسی بیشتر عملکرد سرخ‌پوشان مقابل هوادار و همچنین بازگشت احتمالی کارلوس کی روش به ایران، گفت‌وگویی با میثم رضاپور پیشکسوت پرسپولیس انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

در مورد صادقی پیش‌داوری شد

میثم رضاپور درباره بازی پرسپولیس و هوادار گفت: پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشت. در نیمه اول با به ثمر رساندن ۲ گل، به هدف خود رسیدیم. در نیمه دوم نیز به‌خوبی بازی را مدیریت کرده و ۳ امتیاز مهم این دیدار را گرفتیم.

او ادامه داد: پرسپولیس هفته‌ به‌ هفته بهتر می‌شود. هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ هماهنگی، شرایط بهتری در تیم حاکم می‌شود. با ادامه این روند، پرسپولیس بخت اول قهرمانی است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد سعید صادقی و درخشش در هفته پنجم مسابقات اظهار کرد: سعید بازیکن بسیار خوبی است. من از او شناخت دارم و می‌دانم که به لحاظ شخصیتی و اخلاقی، تا چه حد درجه‌یک است.

او افزود: برخی در مورد او زود قضاوت کردند. صادقی برای جا افتادن در ترکیب پرسپولیس به زمان نیاز داشت. به نظر من از این به بعد، سعید صادقی واقعی را خواهیم دید. او هافبک توانمند و باهوشی است و به‌ مرور جایگاه اصلی خود را در پرسپولیس پیدا می‌کند.

دیاباته خط حمله پرسپولیس را قوی‌تر می‌کند

بازیکن پیشین قرمزهای پایتخت در رابطه با گلزنی مجدد لوکادیا گفت: لوکادیا هنوز از نظر بدنی آماده و قبراق نیست. البته این موضوع باگذشت زمان و در شرایط بازی قرار گرفتن، قابل‌حل است. احتمالاً در هفته‌های بعد، باید شاهد بازی‌های بهتری از او باشیم.

او در ارتباط با جذب شیخ دیاباته عنوان کرد: اضافه شدن دیاباته می‌تواند تا حد زیادی به خط حمله پرسپولیس کمک کند. حضور او برای لوکادیا هم مفید خواهد بود. فاز هجومی پرسپولیس در بازی‌های آتی پیشرفت می‌کند.

رضاپور درباره شاخص‌ترین خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات بیان کرد: به اعتقاد من مهم‌ترین اقدام پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، در خط دروازه اتفاق افتاد. جذب علیرضا بیرانوند، خیلی هوشمندانه بود. در فصل پیش مشکلات زیادی در درون دروازه وجود داشت. متأسفانه حامد لک سال خوبی را سپری نکرد و پرسپولیس از این پست ضربه خورد.

لوکادیا-پرسپولیس

او در مورد حضور هم‌زمان دیاباته و لوکادیا در ترکیب پرسپولیس توضیح داد: دیاباته در گذشته امتحان خود را در لیگ ما پس داده و عملکرد خیلی خوبی در استقلال داشت. با وجود این دو بازیکن خارجی، پرسپولیس می‌تواند با ۲ فوروارد بازی کند. دیاباته به خاطر شرایط فیزیکی خوب، به کار پرسپولیس می‌آید. زوج لوکادیا-دیاباته حریفان را می‌ترساند.

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد بازی‌های سخت پرسپولیس در لیگ مقابل مدعیان اصلی تصریح کرد: پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. تیم‌هایی مثل فولاد و گل گهر مدعی اصلی نیستند و برای سهمیه خواهند جنگید. از بین سه تیم مذکور، شانس پرسپولیس بیشتر است. پرسپولیس توانایی بردن استقلال و سپاهان را دارد.

او در پایان در ارتباط با بازگشت کی روش به ایران گفت: به نظر من تیم ملی با کارلوس کی روش در جام جهانی جذاب‌تر می‌شود. در دو دوره گذشته جام جهانی، تیم ملی با کی روش عالی کرد و مردم هم از نمایش ملی پوشان راضی بودند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.