کد خبر : 21656 / /
/

امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور در تصادف خونین در سمت دو نفر جان خود را از دست دادند.

بر اساس گزارشی از عراق یک زن ایرانی در حادثه آتش‌سوزی جان باخت و تا این لحظه شش تن دیگر جانباختند و ۱۷ نفر هم مصدوم شدند.

امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور در تصادف خونین در سمت دو نفر جان خود را از دست دادند.

در این تصادف ماشین پیکان که عازم مهران بوده ، در ۵ کیلومتری «بیشه دراز» به سمت مهران ، با اتوبوس شاخ به شاخ شده و اتوبوس دوم از پشت با پیکان برخورد می‌کند.

۲نفر از سرنشینان پیکان در صحنه جان باخته و نفر سوم پس از رسیدن به بیمارستان ، به علت شدت جراحات فوت کرده و حال دو مصدوم دیگر هم وخیم گزارش شده است.

سرهنگ« ابوالفضل کهزادی » رئیس پلیس راه استان نیز اعلام کرد : برابر اعلام کارشناسان پلیس راه،علت این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده سواری پیکان به علت تجاوز به چپ گزارش شده است.

۱۷ زائر مصدوم شدند

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی یک خودرو سانتافه حامل زایران ایرانی در المشرح عراق یک فوتی و هفت مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱:۱۰ بامداد پنجشنبه در المشرح عراق رخ داد و مصدومان پنج نفر شامل ۲ نفر خانم ۴۰ و ۹ ساله و سه نفر آقا ۵۳،۱۶ ، ۴۱ ساله گزارش شد که از مرز چذابه به اتوبوس آمبولانس البرز تحویل داده شدند و از آنجا به بیمارستان شهدا نفت سوسنگرد منتقل شدند.

۱۵ زائر مصدوم شدند

به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام بعد از ظهر امروز حوالی ساعت ۱۳:۱۵ به علت واژگونی ، ۱۵ نفر از ۳۳ مسافر این اتوبوس مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش، خوشبختانه این حادثه فوتی برجای نگذاشته و همه ی مصدومان توسط ۸دستگاه آمبولانس سبک و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس ، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ، به مراکز درمانی منتقل شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.