کد خبر : 21667 / /
/

با توجه به رصد اطلاعاتی و عملیاتی و آموزش های لازم به فروشگاه های موبایل فروشی ، هنگامی که خانمی جهت فروش 2 دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون به یکی از موبایل فروشی ها مراجعه می کند بلافاصله مامورین مطلع و پس از هماهنگی قضائی وارد عمل می شوند .

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان موبایل قاپ و کشف 50 فقره سرقت در شهرستان "ورامین" خبر داد.

سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان درباره جزئیات این خبر اظهار داشت:با توجه به وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان ورامین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به رصد اطلاعاتی و عملیاتی و آموزش های لازم به فروشگاه های موبایل فروشی ، هنگامی که خانمی جهت فروش 2 دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون به یکی از موبایل فروشی ها مراجعه می کند بلافاصله مامورین مطلع و پس از هماهنگی قضائی وارد عمل می شوند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی زن جوان با همکاری کارکنان پلیس زن نسبت به دستگیری وی اقدام و از داخل کیف وی 5 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و در تحقیقات صورت گرفته وی همدستان خود را معرفی کرد.

سردار عزیزی در ادامه بیان داشت : ماموران با تشکیل چندین اکیپ به مخفیگاه سارقان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه همدست زن جوان و یک نفر مالخر اموال مسروقه را دستگیر و در بازرسی از محل 5 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند دیگر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهمان پس ازانتقال به کلانتری و مواجه با ادله و مستندات لب به اعتراف گشودند تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان به 50 فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان اقرار کردند.

سردار "عزیزی" با اشاره به معرفی ۳ متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست تا نسبت به وقوع این گونه سرقت ها حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.