کد خبر : 21669 / /
/

فیلمی از مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس در اینستاگرام منتشر شد که خیلی از کاربران او را دنباله روی مسیر اشتباه سارا و نیکا دانسته اند !

فیلمی از مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس در اینستاگرام منتشر شد که خیلی از کاربران او را دنباله روی مسیر اشتباه سارا و نیکا دانسته اند. مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه متولد شد. مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است. مهشید جوادی فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی می باشد.  

 

مهشید جوادی سال 1396 در سریال پر بازدید آنام، نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

مهشید جوادی

چکیده ای از بیوگرافی مهشید جوادی

تاریخ تولد: 1374

محل تولد: ارومیه

شغل: بازیگر

وضعیت تأهل: مجرد

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه متولد شد.

مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

مهشید جوادی

مهشید جوادی سال 1396 در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

بخشی از گفتگوی مهشید جوادی

من زاده ارومیه هستم و تا قبل از سریال آنام کار و تحصیلم در همانجا بود. منتظر بودم تا درسم تمام شود تا به تهران بیایم و بتوانم گسترده تر کار کنم.

در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما همانطور که می دانید بازی در شبکه های استانی طوری درجازدن است و پیشرفتی برای یک هنرپیشه محسوب نمی شود.

مهشید جوادی

کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری( باشگاه خبرنگاران) و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

فیلم شناسی مهشید جوادی

مجموعه های تلویزیونی:

سریال حورمت سال 1393

دریا سال 1395

عمودی ها سال 1396

آنام سال 1396

سریال راه و بیراه سال 1396

سریال بچه مهندس 3 1398

فیلم های سینمایی:

فیلم چارلی در تهران سال 1396

مهشید جوادی بازیگر جوان نقش مرضیه مقدم سریال بچه مهندس با سریال پربیننده آنام به تلویزیون معرفی شد و به اوج شهرت رسید و به آرامی و بدونه حاشیه آینده حرفه ای خود را می سازد.

مهشید جوادی از بازیگران جوان و آینده دار کشورمان می باشد که با سریال آنام به تلویزیون معرفی و در نقش جوانی مارال به اوج شهرت رسید و اکنون در سریال بچه مهندس ۳ در کنار بازیگران جوان این سریال به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه جزئیات بیشتر درباره مرضیه مقدم مهشید جوادی سریال بچه مهندس بیشتر می خوانید. جزئیات بیشتر درباره زندگی مهشید جوادی را در پرشین وی بخوانید.

زندگی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در ۲ بهمن ماه سال ۱۳۷۴ در ارومیه متولد شده است و دارای تحصیلات کارشناسی ریاضی کاربردی در ارومیه می باشد و قصد دارد ارشد هنر شرکت کند.

مهشید جوادی سال ۱۳۹۶ در سریال پر بازدید آنام، نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

زندگی مهشید جوادیکودکی مهشید جوادی و برادرش

حضور او در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار اولین تجربه او در بازیگری می باشد. وی در این سریال نقش دختر جوانی به نام مارال (ماه گل) را ایفا می نماید و در بخش گذشته سریال آنام حضور دارد.

مهشید جوادی بعد از آنام سال ۱۳۹۶ در سریال عمودی‌ ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آنام، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهشید جوادی محسوب می‌ شود و همکاری با هنرمندانی همچون محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

شروع فعالیت بازیگری مهشید جوادی

مهشید جوادی سابقه بازی در تئاتر و بازی در یک سریال با موضوع دریاچه ارومیه به سریال جواد افشار راه یافت و توانست بازی قابل قبولی از خود ارائه دهد.

مهشید جوادی

مهشید جوادی سال ۱۳۹۶ در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت.

او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند گلچهره سجادیه ، عبدالرضا اکبری ، مهرانه مهین ترابی ، شبنم قلی خانی ، مجید واشقانی ، سیامک صفری ، امیر دلاوری ، سامیه لک ، کوروش زارعی ، ناصر هاشمی ، میثم ولی خانی ، فاطمه حسینی ، هادی افتخار زاده ، شهرام خزرایی ، رقیه شادخواه ، فریبا سهرابی ، امین حاجی اکبری ، سویل شیرگیر ، فیروز عاقلی ، علیرضا پور صدیقیان ، امیر شاکری ، وحید فرشی ، فروغ مشقتی ، احمد پور خوش ، لاله مرزبان ، عرفان ابراهیمی ، فرهاد بشارتی ، حسین مسافر آستانه ، منوچهر زنده دل ، مجید شهریاری ، علی بیطرفان ، آرزو روشناس ، آرام چراغی، با حضور سیروس گرجستانی و خسرو شهراز و کاظم بلوچی بر تجارب وی افزود.

مهشید جوادی

داستان زندگی زنی میانسال به نام مارال است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده اش توانسته خود و خانواده اش را به آرامش و آسایش برساند.

اما برملا شدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند. او در می‌ یابد تمام کسانی که عاشقش بوده و دوستش داشته‌ اند، جنایات بزرگی در حق او مرتکب شده‌ اند. پس تصمیم می‌ گیرد برای به دست آوردن هر آنچه که به ناحق از او گرفته شده، بجنگد.

مرضیه در سریال بچه مهندس

مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی در ایام رمضان از شبکه دو سیما در حال پخش مس باشد. مهشد جوادی در این سیال در نقش مرضیه مقدم هنرنمایی می کند و مادر وی شیوا خسرومهر می باشد که در سریال عمودی ها نیز با وی همبازی بوده است.

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم جواد جوادی مطرح می‌ شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌ شود و …

زندگی مهشید جوادیبازیگران بچه مهندس ۳

گرچه نام بچه مهندس، ممکن است یک اثر فانتزی یا طنز را در ذهن تداعی کند، اما این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد.

فرهاد قائمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی، به همراه روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌ باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقار کاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی، (با معرفی) محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌ پور و (با حضور) سید مهرداد ضیایی، کریم اکبری‌ مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی بازیگرانی هستند که در فصل سوم «بچه مهندس ۳» به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

شیوا خسرو مهر یکی از بازیگران این سریال است. او در مصاحبه با خبرگزاری صبا، درباره ی نقش خود بیان کرده که : من نقش «زهرا خانم» را در این مجموعه ایفا می کنم. فرهاد قائمیان نقش همسر و مهشید جوادی نقش دختر من را بازی می‌ کنند و ما یک خانواده سه نفره را تشکیل داده‌ایم. «زهرا خانم» یک زن خانه‌ دار است و به شدت مادر و همسر خوبی است و پشت همسر و فرزند خود را خالی نمی‌ کند و به همین دلیل خانواده موفقی هستند.

مهشید جوادی بازیگر نقش دوران جوانی “مارال” در سریال تلویزیونی «آنام» در گفت و گو با خبرنگار برنا درباره بازی در این سریال گفت: بازی در سریال «آنام» اولین تجربه جدی من در عرصه بازیگری بود، البته قبلا هم در ارومیه به صورت حرفه ای در بخش های مختلف تئاتر، سریال، فیلم کوتاه فعالیت داشته ام، ولی به نظرم به صورت استانی کار کردن بی فایده است، یعنی هنرمند هر چقدر هم تلاش کند متوجه می شود که نتیجه ای نمی گیرد، هر چند هنرمندان با استعدادی در شهرستان ها مشغول به فعالیت هستند، امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که این استعداد ها کشف شوند.

جوادی ادامه داد: حدود ۱ سال است که در تهران به فعالیت بازیگری مشغول هستم. به نظرم خیلی خوش شانس هستم چون در اولین اقدام برای تست بازی در سریال «آنام» انتخاب شدم و این اتفاق برای من خوشایند بود، چون هم اعتماد به نفسم را بالا برد و به نوعی برایم قوت قلب بود و نشان داد اگر انسان بخواهد و تلاش کند به نتیجه می رسد.

وی افزود: به یاد دارم زمان تست بازی در سریال «آنام» افراد زیادی به من گفتند چون معرف نداری پذیرفته نمی شوی! در صورتی که افرادی وجود داشتند که معرف داشتند ولی من برای بازی در نقش جوانی “مارال” انتخاب شدم، حتی لذت بردم. به نظرم این اتفاق ثابت کرد که بدون معرف و پارتی هم می توان موفق بود و بازی در آنام برای من خیلی تجربه خوبی بود.

بازیگر نقش “مارال” درباره الگوی های خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: در این عرصه الگوهای زیادی  از جمله گلچهره سجادیه که وقتی فهمیدم قرار است نقش بزرگسالی مارال را در سریال «آنام» بازی  کند خیلی خوشحال شدم و برایم جذاب باعث افتخار بود که نقش جوانی اش را در این سریال بازی کرده ام. همچنین به بازی لیلا حاتمی هم علاقه زیادی دارم.

وی در خصوص همکاری با جواد افشار کارگردان سریال «آنام» بیان کرد: یکی از خوش شانسی های زندگی ام بازی در سریالی به کارگردانی جواد افشار بود، چون خیلی صبور است و به هیچ عنوان بازیگر را تحقیر نمی کند، حتی اگر اولین بازی اش باشد. خیلی از او آموختم به همین خاطر از همکاری با این کارگردان لذت بردم.

این بازیگر درباره سوارکاری اش در سریال «آنام» توضیح داد: اصلا سوار کاری بلد نبودم، ولی به واسطه بازی در این سریال در “کلیبر” واقع در آذربایجان شرقی آموزش و تمرین سوارکاری داشتم.

کل سوارکارهای این سریال را خودم بر عهده داشتم غیر از بخش مسابقه که مارال باید با تاخت و تاز از دیگر رقیب ها جلو بزند و ریسک بالایی داشت به همین خاطر از یک سوارکار بدل که بومی آن منطقه بود و سابقه درخشانی در سوارکاری داشت استفاده شد.

مهشید جوادی درباره دنیای جدیدی که بعد از بازی در سریال «آنام» در عرصه بازیگری تجربه کرده است گفت: به نظرم بازیگر می شویم که این اتفاقات را ببینیم، ولی شنیدن کی بود مانند دیدن، یعنی تا شخصا تجربه  نشود درکش سخت است.

جدا از افرادی که انرژی منفی می فرستند ولی عده ای هم بودند که از بازی ام در سریال «آنام» استقبال کردند، هر چند فکر می کردم که فقط آذری ها از این سریال، استقبال کنند ولی با توجه به بازخوردهایی که از مردم شهرهای مختلفی داشتم نظرم تغییر کرد.

جوادی درباره بازخوردهای مردم نسبت به بازی اش در نقش “مارال”  گفت: بازخوردهای جالبی داشتم، گاهی مردم به من می گویند اسبت کو! خصوصا وقتی بازیگر با بازی در یک اثر دیده می شود در ذهن مخاطب می ماند. فکر می کنم با وجود اینکه تا به حال در نقش های دیگری هم بازی کرده ام ولی با نقش “مارال” در ذهن مخاطبان مانده ام.

وی درباره پیشنهاد های خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: سال ۹۶ چند پیشنهاد برای بازی داشته ام، ولی ترجیح می دهم عجله نکنم و انتخاب درستی داشته باشم.

بازیگر نقش  دوران جوانی “مارال” از آخرین کتاب و فیلمی که دیده نام برد و گفت: قبلا اهل مطالعه نبوده ام، ولی وقتی وارد حرفه بازیگری شدم ناخودآگاه به مطالعه علاقمند شدم خصوصا از وقتی که تحصیلات دانشگاهی ام تمام شد. کتاب «راز سکرت» آخرین کتابی است که خوانده ام و فیلم «بیوتی فول» و «پیانو تیچر» را هم اخیرا دیده ام.

وی درباره ادامه فعالیت بازیگری اش در سینما و تلویزیون گفت: هدف نهایی ام بازی در سینماست، ولی اگر نقش خوبی برای بازی در سریال خوبی مثل «آنام»  به من پیشنهاد شود حتما می پذیرم.

جوادی درباره نوروز عنوان کرد: وقتی بچه بودم نوروز برایم حال و هوای خاص خود را داشت ولی الان آن حال و هوای قبل را ندارم، خصوصا با اتفاقاتی از جمله غرق شدن کشتی سان چی و سقوط هواپیمای تهران – یاسوج که اواخر سال ۹۶ افتاد، امیدوارم سال جدید اتفاقات خوبی بیفتد.

این بازیگر جوان در مورد عیدی های دوران کودکی اش گفت: اولین عیدی ام را از پدر بزرگ خدابیامرزم اسکناس عیدی گرفتم و همیشه به بهانه گرفتن عیدی در سال نو خیلی خوشحال بودم، تا به حال هم سعی کرده ام این عیدی ها را در آلبوم به عنوان یادگاری نگهداری کنم.

وی درباره نوروز در ارومیه گفت: با توجه به اینکه اهل شهر ارومیه هستم مردم این شهر در نوروز به رسم و رسوم ها خیلی بها می دهند و دید و بازدید اقوام و … در میان این افراد خیلی پر رنگ است.

جوادی درباره گذراندن تعطیلات نوروز در سال ۹۷ بیان کرده بود: با توجه به اینکه به خانواده خیلی علاقه دارم، ولی به واسطه کار اغلب از آنها دور هستم ترجیح می دهم ایام نوروز را در کنار آنها سپری کنم و همچنین به مسافرت و دیدن بزرگان فامیل بروم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.