کد خبر : 21730 / /
/

محصول جدید ایران خودرو واکنش مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است و ویدئوی رونمایی از این محصول در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

نامگذاری دنا پلاس دورگه ، محصول جدید ایران خودرو واکنش مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است و ویدئوی رونمایی از این محصول در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ویدئویی از دنا پلاس دورگه در نمایشگاه خودروی تهران وایرال شده است که سوژه اصلی روی نام این خودرو است . دو رگه را مسئولان ایران خودرو ما به ازای ترجمه هیبرید یا دو نیرو برگزیده اند که همراه با کج سلیقگی ست.

 دنا پلاس که بهترین خودروی تولیدی ایرانی بر اساس آخرین بررسی کیفی انجام گرفته در شهریورماه بر روی خودروهای تولیدی و مونتاژ داخل است یکی از خودروهای مختلفی بود که در نمایشگاه دستاوردهای خودرویی با موتور برقی هم عرضه شد. نمونه آزمایشی این خودرو که در دسته خودروهای تحت پژوهش جدید این شرکت هستند در نمایشگاه تهران رونمایی شد و درباره مشخصات فنی این موتور اگرچه توضیحات دقیقی اعلام نشده اما به نظر می رسد بر اساس قدرت موتور ، همان باطری 30 کیلو واتی مورد استفاده در رانای برقی یا تقویت شده اش باشد.

ایران خودرو در محصولات برقی خود، از باتری‌های 30 کیلووات ساعتی بهره گرفته که در حالت شارژ کامل، می‌تواند خودرو را تا حدود 220 کیلومتر به حرکت وادارد. این باتری ها در قسمت انتهایی و در کف خودرو جاسازی شده و ، حجمی از صندوق عقب را نگرفته است. باتوجه به اضافه شدن باتری‌ها، ماشین ها اقلا حدود 100 کیلوگرم سنگین‌تر از نمونه های بنزینی هستند.

موتور الکتریکی ایران خودرو توانی برابر 90 کیلووات دارد یعنی حداکثر قدرتش به حدود 122 اسب‌بخار می‌رسد. همچنین گشتاور تولیدی آن هم معادل 220 نیوتن‌متر است که به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. باتری‌های دنای برقی را می‌توان با شارژ سریع، تنها در 45 دقیقه شارژ کرد. اما در صورتیکه از ولتاژ معمولی استفاده کنید، شارژ باتری‌های آن حدود 8 ساعت طول می‌کشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.