کد خبر : 21818 / /
/

تا این لحظه هواداران پرسپولیس رای خوبی به مهاجم گلزن و هلندی تیمشان داده اند و لوکادیا شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر تا پایان هفته ششم دارد.

در نظرسنجی خبرورزشی که در مورد بهترین بازیکن لیگ برتر تا پایان هفته ششم است لوکادیا بیش از سه برابر مهاجم استقلال رای آورده است.

تا این لحظه هواداران پرسپولیس رای خوبی به مهاجم گلزن و هلندی تیمشان داده اند و لوکادیا شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر تا پایان هفته ششم دارد. این مهاجم با نزدیک ۷۰ درصد آرا بیش از سه برابر نفر دوم یعنی محمد محبی مهاجم ملی پوش استقلال رای آورده است و باید دید آیا هواداران استقلال به کمک مهاجم تیمشان می‌روند و به محبی کمک می‌کنند یا نه؟

محبی در استقلال خوب کار کرده و به تیم ملی هم دعوت شده اما درخشش خیره کننده لوکادیا باعث شده تا پرسپولیسی‌ها از او حمایت کنند. حتی این روزها هواداران پرسپولیس از یحیی و باشگاه انتظار دارند قرارداد او تمدید شود و لوکادیا هم می‌خواهد همین روند مثبت را در لیگ برتر ادامه بدهد.

شما همچنان فرصت دارید در نظرسنجی سایت خبرورزشی شرکت کرده و نظر خود را در مورد ستاره لیگ برتر تا پایان هفته ششم اعلام کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.