کد خبر : 21903 / /
/

لیست تیم ملی ایران برای اردوی اتریش درحالی اعلام شد که نامی از دانیال اسماعیلی فر در میان مدعوین دیده نمی‌شد.

سعید نعیم‌آبادی مدافع پیشین پرسپولیس گفت: دانیال اسماعیلی فر هنوز فرصت آن را دارد که در ادامه لیگ با درخشش در ترکیب پرسپولیس دوباره به تیم ملی دعوت شود.

لیست تیم ملی ایران برای اردوی اتریش درحالی اعلام شد که نامی از دانیال اسماعیلی فر در میان مدعوین دیده نمی‌شد. سعید نعیم آبادی مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه گفت: من دلیل نادیده گرفتن دانیال اسماعیلی فر را متوجه نمی شوم. او بهترین مدافع راست لیگ برتر بوده و تا به حال توانسته است عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد. او پاس گل‌های حساسی داده و لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را داشته است.

وی ادامه داد: البته وظیفه همه ماست به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و این کار را هم خواهیم کرد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی است و در نهایت مسئولیت انتخاب بازیکنان نیز با خودش خواهد بود. سرمربیگری یک کار سلیقه ای است و سلیقه کی روش هم این بوده اما هنوز چیزی تمام نشده است.

 خبر روز  اخبار بورس  قیمت دلار امروز

 کی روش این بازیکن را نادیده گرفت!

مدافع راست اسبق پرسپولیس افزود: دانیال اسماعیلی فر هنوز فرصت آن را دارد که در ادامه لیگ با درخشش در ترکیب پرسپولیس دوباره به تیم ملی دعوت شود. تا همین جا هم به نظر من به نظرم دانیال اسماعیلی فر از همه بازیکنان جدید منهای یورگن لوکادیا بهتر عمل کرده و به نوعی فراتر از انتظارها ظاهر شده است. عملکرد خوب اسماعیلی فر دردیدهارهای گذشته باعث شده سمت راست پرسپولیس تبدیل به یکی از نقاط قوت این تیم شود.

نعیم آبادی در خصوص صدرنشینی پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و به صدرجدول رسیده است اما از آن مهم تر حفظ این صدرنشینی است. پرسپولیس فعلی تیم خوب و پرمهره ای است و رضا درویش بر اساس لیست یحیی گل محمدی، در فصل نقل و انتقالات نیز نفرات خوبی را به خدمت گرفته اند. این تیم در حال حاضر تنها صدرنشین لیگ برتر ایران است و با توپ پر فصل جدید را آغاز کرده است. به نظرم پرسپولیس باز هم جای پیشرفت دارد. این تیم می تواند جالب‌ترین و پرهیجان‌ترین بازی‌های این فصل را به نمایش بگذارد.

مدافع کناری پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد علی نعمتی مدافع چپ این تیم در فصل جاری نیز گفت: علی نعمتی بیشتر روی امور دفاعی تمرکز کرده است. او یک چپ پای کلاسیک است که در سال‌های اخیر بیشتر یک مدافع میانی بوده و به اندازه اسماعیلی فر رونده و نفوذی نیست اما در فاز تدافعی خوب بوده و انتظارات را برآورده کرده است. او در نیم فصل دوم لیگ گذشته گل‌های حساسی زد و یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود و مطمئن باشید در ادامه لیگ بیشتر از این هم از او خواهید شنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.