کد خبر : 21967 / /
/

شاهرخ استخری در سال 1390 متاهل شد و بعد از گذشت ده سال صاحب دو فرزند دختر می باشد.

دختر شاهرخ استخری رقص بامزه ای با آهنگ شمالی انجام می دهد که واکنش او با دیدن فیلم خود مخاطبین را به خنده می اندازد.  شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359 در تهران می باشد. شاهرخ استخری اصالتا برای لار استان فارس می باشد. شاهرخ استخری تحصیلات اکادمیکی در حوزه تئاتر داشته و بعد از پا به عرصه هنر گذاشته است. شهرت شاهرخ استخری با ایفای نقش در سریال دل نوازان برای او به دست آمد و باعث بازی در سریال فاصله ها شد. شاهرخ استخری در سال 1390 متاهل شد و بعد از گذشت ده سال صاحب دو فرزند دختر می باشد.

رقص شمالی دختر شاهرخ استخری با آهنگ خواندن امیررضا دلاوری در خانه شخصی اشان حسابی فضای مجازی را داغ کرد.

بعد از مدتی وقتی شاهرخ استخری ویدئو را به دختر کوچکش نشان می دهد با خجالت کشیدن بامزه او موجه می شود.

منبع: شمانیوز

 شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

نحوه شروع بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری

ماجرای ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال 1390 با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

فرزندان دختر شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری رابه یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

آشنایی با همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در چه فیلم های سینمایی و تلویزیونی بازی کرده است؟

۱۳۹۴ آن آواز غمناک

۱۳۹۳ دوربین

۱۳۹۳ تعطیلات

۱۳۹۲ تقدیر نهایی

۱۳۹۱ کبریت سوخته

۱۳۹۱ سوگند

۱۳۹۰ پس کوچه های شمرون

۱۳۹۰ برگشت ناپذیر

۱۳۹۰ ساعت شلوغی

۱۳۹۰ یک دو سه

۱۳۹۰ چک

۱۳۸۶ تلخون

۱۳۸۷ شریک

۱۳۸۴ یک شب همین طوری کنارم باش

1397 فیلم کوتاه جاده فرعی

شاهرخ استخری در چه سریال هایی بازی کرده است؟

۱۳۸۶ پریدخت

۱۳۸۷ مثل هیچ کس

۱۳۸۷ ماه عسل

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ فاصله ها

۱۳۸۹ پرانتز باز

۱۳۹۳ آمین

۱۳۹۵ ماه و پلنگ

1396 پرواز در ارتفاع صفر

1396 دلدادگان

نمایش و نمایشنامه خوانی شاهرخ استخری

1397نمایش کمیته نان

1397نمایش نامه خوانی سالی که دوبار پاییز ش

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.