کد خبر : 21997 / /
/

در دوره سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال و پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم توسط اعضای هیئت رئیسه، قرار شد در دوران سرپرستی احسان اصولی صفار یکی از اعضای غیر فوتبالی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سخنگو انتخاب شود

مهدی تاج هم از عملکرد اصولی رضایت ندارد و به همین دلیل تغییر در این سمت کاملا جدی به نظر می‌آید.

در دوره سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال و پس از برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم توسط اعضای هیئت رئیسه، قرار شد در دوران سرپرستی احسان اصولی صفار یکی از اعضای غیر فوتبالی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سخنگو انتخاب شود تا پل ارتباطی میان فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها باشد.

با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد دوران سخنگوی آقای سخنگو هم به سر آمده و باید به زودی شاهد خداحافظی اصولی از این پست باشیم، هرچند وی تمایل زیادی به این اتفاق ندارد، اما گویا هیئت رئیسه به ویژه شخص رئیس فدراسیون فوتبال اعتقادی به این ندارد که روال به همان سبک و سیاق دوره سرپرستی تداوم یابد بلکه اعتقاد دارد همه چیز باید در چارچوب رفتارهای قانونی صورت گیرد و کلیه دست اندرکاران فدراسیون فوتبال در قبال عملکرد حوزه خود پاسخگو باشند.

از طرفی موضع گیری‌های عجیب و غریب سخنگوی فدراسیون هزینه‌های عجیبی را برای مدیریت فدراسیون فوتبال ایجاد کرده تا دستاویز جدیدی در اختیار منتقدان قرار گیرد، هرچند مهدی تاج تلاش کرد به نوعی گاف آقای سخنگو را پوشش دهد، اما از محتوای کلام او در نخستین نشست خبری او با رسانه‌ها پیدا بود که مهدی تاج هم از عملکرد اصولی رضایت ندارد و به همین دلیل تغییر در این سمت کاملا جدی به نظر می‌آید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.