کد خبر : 22052 / /
/

در بین خودروهای سمند افزایش قیمت‌ها به چشم می‌خورد به طوری که قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است

قیمت پراید تغییر کرد. قیمت پراید و خودرو ایرانی در رکود قرار دارد. قیمت پراید تا اوایل زمستان 20 درصد بالا می رود. قیمت پراید تحت تأثیر اخبار سیاسی قرار دارد. آخرین اخبار قیمت پراید را در اینجا بخوانید.

در بین خودروهای سمند افزایش قیمت‌ها به چشم می‌خورد به طوری که قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۱ از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است.

 در ۲۴ ساعت گذشته خودروهای پژو و سمند گران شدند.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودروهای موجود در بازار است به طوری که در بین خودروهای پژو موجود در بازار قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومانافزایش یافته است و به ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ نیز ۶ میلیون تومان افزایش یافته است و ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و ۲۸۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند نیز این افزایش قیمت‌ها به چشم می‌خورد به طوری که قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۱ از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۹۰ میلیون تومان در روز گشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

سایر بازارهای خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان بودند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت پراید

این سوزوکی هندی جایگزین پراید می‌شود

هند به عنوان مهم‌ترین بازار سوزوکی دیزایر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود و مشتریان هندی می‌توانند این خودرو را با مبلغ ۵۴۰ هزار روپیه (حدود ۲۰۵ میلیون تومان) خریداری کنند.

این سوزوکی هندی جایگزین پراید می‌شود + قیمت و مشخصات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گجت نیوز تحریم صنعت خودرو و ممنوعیت واردات باعث شد تا قیمت‌ها در بازار به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. در همین راستا اخیرا قیمت بازار پراید به عنوان ارزان‌ترین خودروی بازار ایران به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان رسیده که از وضع نابسامان صنعت خودرو کشورمان حکایت دارد.

افزایش قیمت این خودرو بی‌کیفیت داخلی آن هم به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بسیار منطقی و غیر قابل قبول است؛ چرا که با همین بودجه می‌توان در بازارهای حاشیه خلیج فارس به سراغ خودروهای باکیفیت‌تر و به‌روزتر رفت.

سوزوکی دیزایر ۲۰۲۲ به عنوان یک سدان کوچک شهری ویژه بازارهای نوظهور آفریقا، آسیای شرقی و خاورمیانه طراحی شده و طی سال ۲۰۲۱ توانست آمار فروش بیش از یک میلیون دستگاه را به ثبت برساند که از موفقیت این خودرو حکایت دارد. در گذشته شاهد حضور چند محصول از برند سوزوکی در بازار ایران بودیم و بسیاری با خودروهای ویتارا و کیزاشی این خودروساز ژاپنی آشنایی دارند. از این رو کیفیت این محصولات برای مشتریان ایرانی به اثبات رسیده و به همین دلیل می‌توانند ادعای سوزوکی مبنی بر این که کیفیت مونتاژ این سدان کوچک شهری همانند خودروهای گران‌قیمت است را تایید کنند.

سوزوکی دیزایر 2022

هرچند سوزوکی دیزایر خودروی آنچنان جذابی به نظر نمی‌رسد، اما اجزای مختلف بدنه آن به خوبی طراحی شدند و از هماهنگی مناسبی بهره می‌برند. همچنین این خودرو در بخش طراحی داخلی نیز در سطح مناسبی قرار داشته و برای بسیاری از مشتریان راضی‌کننده خواهد بود.

سوزوکی دیزایر 2022

سوزوکی دیزایر در بخش تجهیزات ایمنی علاوه بر پراید نسبت به بسیاری از محصولات خودروهای داخلی نیز در وضع بهتری قرار دارد. این خودرو از تجهیزات ایمنی مهمی نظیر کنترل کروز هوشمند، صندلی‌های ISOFIX، سیستم EBD، ترمز ABS و دو کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد. ضمن این که این سدان ژانی موفق شد از موسسه سنجش ایمنی خودروهای اروپا NCAP سه ستاره ایمنی را دریافت کند.

مشخصات فنی

سوزوکی دیزایر ۲۰۲۲ از یک پیشرانه ۲.۱ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۰ اسب بخار را به تولید برساند. این سدان ژاپنی ظرف مدت ۱۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. برای مقایسه می‌توان گفت خودرویی مانند دنا در حالت استاندارد می‌تواند ظرف مدت ۱۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

هند به عنوان مهم‌ترین بازار سوزوکی دیزایر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود و مشتریان هندی می‌توانند این خودرو را با مبلغ ۵۴۰ هزار روپیه (حدود ۲۰۵ میلیون تومان) خریداری کنند. همچنین این خودرو در بازار امارات با مبلغ ۳۳ هزار درهم (حدود ۲۵۰ میلیون تومان) و بازپرداخت سه ساله به فروش می‌رسد. با وجود این که نباید سوزوکی دیزایر و پراید را با یکدیگر مقایسه کرد، اما در این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که با مبلغ خرید پراید می‌توان محصولاتی به مراتب باکیفیت‌تر و ایمن‌تر را خریداری کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.