کد خبر : 22293 / /
/

شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل استقلال جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب و جانشین مصطفی آجورلو شد.

مدیرعامل جدید استقلال ید طولایی در ایجاد حاشیه دارد.

 

شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل استقلال جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب و جانشین مصطفی آجورلو شد.

فتح‌الله‌زاده در نخستین اظهار نظر خود عنوان کرده که با قاطعیت از ساپینتو حمایت می‌کند و در این بین زوج این مدیرعامل و سرمربی پرحاشیه می‌تواند تا چندین ماه خوراک رسانه‌ها را تامین کند.

ساپینتو که به علت حواشی عجیب 2 جلسه از همراهی تیمش محروم است، نیاز به مدیری دارد که بتواند او را کنترل کند و حالا که علی فتح‌الله‌زاده بر مسند کار آمده شاید شرایط استقلال عجیب‌تر از گذشته شود.

مدیرعامل جدید استقلال خود سابقه طولانی در ایجاد حواشی دارد. از ترکاندن بمب‌های به موقع و بد موقع گرفته تا مصاحبه های جنجالی!

حالا با این تفاسیر یک مدیر محبوب بین هواداران اما علاقه‌مند به حاشیه باید یک مربی به شدت پرحاشیه را مدیریت کند که این موضوع کار را برای آبی‌پوشان بسیار سخت می‌کند.

البته انجام تغییر در بدنه باشگاه توسط مدیریت جدید غیر قابل انکار است اما نکته اینجاست آیا مدیرعامل جدید واقعا پای حرفش می‌ایستد و از مرد پرتغالی حمایت می‌کند یا هرچه زودتر به فکر تغییرات در کادرفنی میفتد.

به هر حال این انتخاب جذابیت‌های فوتبال ایران را بیشتر خواهد کرد و فتح‌الله‌زاده می‌تواند به استقلال کمک کند؛ چه با بمب و چه بدون بمب!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.