کد خبر : 22395 / /
/

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته از مرز 32 هزار و 800 تومان پایین آمد و بر روی 32 هزار و 700 تومان قرار گرفت.

در معاملات پشت خطی دیشب قیمت دلار به سمت بالا جهش پیدا کرد و تقریبا 150 تومان بالاتر از روز سه شنبه معامله شد.با توجه به رشد دلار در بازار شبانه عده ای از معامله گران روند بازار ارز امروز را صعودی پیش بینی کردند

 قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته از مرز 32 هزار  و 800 تومان پایین آمد و بر روی 32 هزار و 700 تومان قرار گرفت. 

 ازدحام قابل توجه متقاضیان دلار

 بررسی هسته مرکزی بازار در روز سه‌شنبه حاکی از ازدحام قابل توجه متقاضیان دلار روبه‌روی بنگاه‌های فروش ارز توافقی بود.این در حالی بود که فضای معاملات آزاد خریدار چشمگیری نداشت و عمده معامله‌گران غیر‌رسمی نظاره‌گر صفوف پرجمعیت دلار توافقی بودند. گفته می شود که هر فرد می تواند سالانه حدود 2 هزار دلار از صرافی ارز بخرد. عده ای از معامله گران این باور را داشتند که نرخ دلار پتانسیل رشد را دارد. 

قبل تر انتظارات کاهشی در بازار حکم فرما بود و فاصله قیمت بازار آزاد نیز با این صرافی ها زیاد نبود، در نتیجه صف خاصی در برابر صرافی ها شکل نمی گرفت. بیشتر شدن صف ها نشان می دهد که ذهنیت نزولی بازیگران ارزی خرد تا حدی محدود شده است. 

پیش بینی معامله گران از قیمت دلار 

با از دست رفتن مرز یاد شده عده ای از معامله گران تصور می کردند در صورتی که اسکناس آمریکایی مرز 32 هزار و 800 تومان  را پس نگیرد احتمال برگشت تا 32 هزار و 200 تومان وجود خواهد داشت. 

افزایش قیمت دلار در بازار شبانه 

با این حال در معاملات پشت خطی دیشب قیمت دلار به سمت بالا جهش پیدا کرد و تقریبا 150 تومان بالاتر از روز سه شنبه معامله شد.با توجه به رشد دلار در بازار شبانه عده ای از معامله گران روند بازار ارز امروز را صعودی پیش بینی کردند با این حال برخی از معامله گران می گفتند بازارساز  با افزایش عرضه اجازه نوسان دلار بالای کانال 33 هزار تومان را نخواهد داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.