کد خبر : 22563 / /
/

ژیلا صادقی در دوم خرداد 1395 وقتی 42 ساله بود توانست با آقای محسن رجبی که رستوران دار می باشد ازدواج کند .دومین فرزند خانواده می باشد و سه خواهر و یک برادر دارد .

ژیلا صادقی مجری معروف صدا و سیما اخرا عکس جدیدی را با حجاب عجیبش در فضای مجازی مورد بحث مخاطبان قرار گرفت. ژیلا صادقی متولد 22 شهریور 1352 در تهران، مجری است. ژیلا صادقی در سال 1370 بعد از گرفتن دیپلم بطوری افتخاری در مناطق محروم مشغول تدریس شد تا اینکه در سال های دانشجویی در مدارس نمونه، معلم بود. ژیلا صادقی همزمان با تدریس در سال 1371 با قبولی در آزمون گویندگی وارد سازمان صدا و سیما شد و با کارهای کوتاه نریشن فعالیت اش را آغاز کرد. ژیلا صادقی در دوم خرداد 1395 با آقای محسن رجبی که رستوران دار می باشد ازدواج کرد. ژیلا صادقی در سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر بازیگری را شروع کرد سپس سال 1382 با فیلم خیلی دور خیلی نزدیک وارد سینما شد.

 ژیلا صادقی در دوم خرداد 1395 وقتی 42 ساله بود توانست با آقای محسن رجبی که رستوران دار می باشد ازدواج کند .دومین فرزند خانواده می باشد و سه خواهر و یک برادر دارد .

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بوده است و در این برنامه درباره اجرا گویندگی و بازیگری و همچنین زندگی شخصی اش با همسرش محسن رجبی صحبت کرده است.

ژیلا صادقی مجری مشهور تلویزیون دومین فرزند خانواده اش می باشد و برادر و خواهرانش در خارج از کشور زندگی می کنند وی نیز در ایران مشغول به کار و زندگی می باشد. این مجری مشهور که سابقه بازیگری نیز دارد مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بوده است و به همین بهانه با وی درباره زندگی خصوصی و کارهایش صحبت شده است. در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی ژیلا صادقی را در پرشین می خوانید.

زندگی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی مجری برنامه های تلویزیونی متولد ۲ شهریور ماه ۱۳۵۲ می باشد و دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ می باشد. از سال ۱۳۷۷ در آموزش و پرورش با ابلاغ تدریس می کردم و در روش تدریس در مقطع ابتدایی صاحب سبک هستم که در سال ۱۳۷۴ در آموزش و پروش منطقه ۵ تهران به ثبت رسیده است.

شروع کار حرفه ای ژیلا صادقی

کار اجرا و گویندگی را به صورت جدی از سال ۱۳۷۷ با گروه سیاسی شبکه چهار سیما آغاز کرد، بعد از آن در شبکه‌ های خبر، اول و دو گروه تاریخ و معارف مشغول به فعالیت شد.

ژیلا صادقی

وی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌ کرد و در سال ۱۳۷۰ در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه‌ ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ ها در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده‌ است.

در ۲ خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی ازدواج کرد. محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند، و ارتباط آنها در حد سلام و علیک بوده است و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در ۱۸ فروردین ۹۴ رسما به خواستگاری رفته است و پس از یکسال در ۱۸ فروردین ۹۵ مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کردند. همخسر ژیلا صادقی محسن رجبی رستوران دار می باشد.

ماجرای اخراج “ژیلا صادقی” چه بود؟

«پل فروردین» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیماست که در سه فاز روانه آنتن رفته بود. در فاز اول این برنامه که به استقبال از نوروز، انتظار بهار و گرامیداشت میلاد امام علی (ع)؛ روز پدر اختصاص داشت و به مدت یک هفته تا آغاز سال نو روانه آنتن رفته بود فاز دوم آن مربوط به ویژه برنامه تحویل سال ۹۸ بود و پس از آن نیز پخش این برنامه با پاسداشت نوروز و بدرقه آن ادامه یافته بود

اما نکته قابل تامل، مجری برنامه (ژیلا صادقی) بود که اجرای او در قسمت‌ های منتهی به سال تحویل با نقد‌های فراوانی همراه بود.

ژیلا صادقی

پس از انتشار این نقدها، سازندگان برنامه «پل فروردین» ترجیح دادند برنامه را با مجریان جدیدی ادامه دهند و به همین منظور نیما رئیسی و محسن آزادی به برنامه پیوستند که نیما رئیسی سابقه زیادی در اجرای برنامه‌های رادیویی دارد و در کنار آن اجرا، بازیگری و خوانندگی را هم تجربه کرده است و محسن آزادی نیز مجری برنامه موفق «خوشا شیراز» در مرکز استان فارس بوده است.

یک خبرگزاری در خبری از تغییر مجری برنامه «پل فروردین» خبر داده و نوشته بود که ژیلا صادقی به خاطر انتقادات مخاطبان و رسانه‌ ها به اجرایش، کنار گذاشته شده است. اما این مجری با سابقه در گفتگو با خبرآنلاین این‌باره گفت: «اصلا این‌ طور نیست. از همان اول من فقط برای فاز اول برنامه قرارداد داشتم و گفته بودم که در ایام نوروز برنامه را اجرا نمی‌کنم. از همان اول قرار بود آقای نیما رئیسی و محسن آزادی اجرای برنامه در فاز دوم را به عهده داشته باشند.»

زندگی ژیلا صادقی و گفتگوی جالب با وی دربرنامه دورهمی

از کنایه‌های ژیلا صادقی به برخی مجریان تلویزیون تا وقتی مجری «دورهمی» تسلیم پرحرفی مهمانش شد

در ابتدا مدیری درباره شروع فعالیت صادقی سوال کرد و او گفت: من در دوران دانشجویی علاقه مند به بازیگری بودم، اما به دلایلی احساس کردم با روحیات من سازگار نیست. با توجه به نوع تربیت خانوادگی و سفارش‌هایی که پدر و مادر به من برای حضور در اجتماع داشتند و همچنین آسیب‌هایی که ممکن بود به سمت من بیاید، خود را قوی ندیدم و ترجیح دادم شیوه کارم را تغییر دهم.

وی افزود: به خانواده قول داده بودم کاری کنم که از من راضی باشند؛ برای همین با دنیای بازیگری بعد از کار‌هایی همچون «هزاران چشم»، «بی همتا» و «روز‌های زندگی» خداحافظی کردم. بعد‌ها هم با پیشنهاد آقای میرکریمی برای بازی در فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» دعوت شدم که البته چون در جایگاه مجری بودم، پذیرفتم. در فیلم «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی هم همین طور.

ژیلا صادقی

صادقی درباره چگونگی شکل‌گیری فعالیت خود در عرصه اجرا اظهار کرد: بعد از اینکه از بازیگری خداحافظی کردم، در واحد دوبلاژ روی صدای خودم کار کردم؛ وارد فضای گویندگی شدم و نریشن خواندم. حتی گویندگی خبر انجام دادم که با روحیات من سازگار نبود.

تا اینکه در سال ۸۳ تصمیم گرفتم خودم را به دنیای کودکان نزدیک کنم؛ خوشبختانه با سبکی نو «بیدار شو آفتاب شد» را اجرا کردم که برنامه خوبی از آب در آمد. بعد از آن هم در زمینه اجتماعی کار اجرا را ادامه دادم.

تعجب مهران مدیری از سن ژیلا صادقی

مهران مدیری در برنامه دورهمی میزبان ژیلا صادقی ، مجری تلویزیون و بازیگر فیلم و سریال های تلویزیونی بود و به گفت و گو با وی پرداخت! در بخشی از این گپ و گفت و گو، مهران مدیری از سن ژیلا صادقی تعجب کرد!

وقتی ژیلا صادقی نمی‌گذارد مدیری حرف بزند!

مهمان شب گذشته دورهمی آن قدر سریع و کامل همه چیز را توضیح داد که جای هیچ سوالی را برای مدیری باقی نگذاشت! تا جایی که مجری دورهمی گفت: «با توجه به توضیحات کامل خانم صادقی برنامه را تموم می‌کنم و به رسم همیشه سوال پایانی را می‌ پرسم «احساس خوشبختی می‌ کنید عمیقاً؟» (خنده). همه چیز را گفتی و اصلاً اجازه ندادی من سوال کنم! میذاری منم سوال بپرسم؟ من اینجا پوسیدم. (خنده)»

برای ازدواج دنبال مردتر از خودم بودم

در بخش دیگر برنامه، صادقی درباره ازدواجش گفت: من برای ازدواج دنبال کسی بودم که از خودم مرد‌تر باشد! همسرم اولین بار در سال ۹۴ لطیفه ای را برای من ارسال کرد و من با توجه به اینکه در روابطم مراقبت‌ هایی دارم، بهم برخورد و پاسخ ندادم. این پیام‌ ها ادامه داشت تا اینکه یک بار پیام داد و گفت خانم صادقی لطفاً جواب بدهید؛ خواهرم مریض است و ما از کدام مسیر به تهران برگردیم بهتر است. من هم گفتم مگر من پلیس راهور هستم (خنده). نهایتاً در سال سال ۹۵ از من خواستگاری کردند و ازدواج کردیم.

صادقی درباره اینکه در دوران قرنطینه کرونا با همسرش اختلاف داشته یا نه، گفت: اگر به شما بگویم نه دروغ بزرگی گفته ام. به هر حال الان زمان بیشتری کنار هم هستیم و کلافگی کرونا روح همه را آزرده کرده و خشم طبیعت دامن گیر همه شده است و همین امور باعث شده یک جا‌هایی با هم اختلاف نظر داشته باشیم اما من آدم صبوری هستم.

صادقی در ادامه از همکاری خود با تهیه‌ کننده‌ های کاربلد گفت و اظهار کرد: اگر حمل بر خودستایی نباشد و نگویند چقدر از خودراضی هستم، من کارم را بلدم؛ برای آن زحمت کشیدم و برای یک ساعت اجرا ساعت‌ ها مطالعه کردم و از افراد کاربلد مشورت گرفتم. تهیه‌ کنندگان و کارگردانانی که با من کار کردند هم وقتی از من راضی بودند، خیلی با احترام رفتار می‌ کردند.

من با آقای محمد هاشمی اصل کار کردم که همه می‌ دانند کاربلد است؛ می‌گفتند ایشان بداخلاق هستند، اما من هیچ وقت بداخلاقی او را ندیدم. چون به کارم تسلط داشتم و چیزی که می‌ خواستند اجرا کردم.

او در ادامه در پاسخ به سوال مدیری درباره سواد رسانه ای گفت: سواد رسانه‌ای شامل یک یا دو آیتم نیست؛ خیلی چیز‌ها را شامل می‌شود. صفر تا صد اجرا از رفتار مجری، هویت فردی او، اینکه اصلاً کیست و از کجا آمده، چقدر کارش را بلد است، آیا جسارت تسلیم شدن دارد یا نه و … را در برمی گیرد.

چه مجریانی که آمدند و رفتند!

مدیری درباره شباهت اجرای برخی مجریان به یکدیگر سوال کرد و صادقی پاسخ داد: این موضوع هم به سواد رسانه‌ ای بستگی دارد؛ زمانی که شما از کسی تقلید می‌ کنید، مخاطب می‌ فهمد.

من همیشه در مصاحبه‌ ها می‌ گویم که با شین و سین کردن، رنگ مقنعه و شال را با سر آستین ست کردن نمی‌ توان مجری خوبی شد. ما مجریان زیادی را دیدیم که آمدند و رفتند؛ یا گذاشتنشان کنار و یا خودشان تشریف بردند. کسانی که پریشان کردند و خواندند و زدند!

فلسفه دست شستنن در دوران کرونا از نگاه مجری تلویزیون

صادقی در بخشی از برنامه از روزهای کرونایی حرف زد و درباره فلسفه شستن دست ها گفت: این دست شستن برای من فلسفه جالبی دارد؛ باید ببینیم با این دست ها چه کرده ایم. چه درخت ها که قطع نشد؛ چه نان ها که از سفره کسی بریده نشد؛ چه دست‌ ها که الکی برای کسی زده شد.

مجریانی که خودشان زحمت شهرتشان را می‌ کشند

صادقی در ادامه درباره مجریان رسانه ملی هم گفت: در یکی از مصاحبه هایم گفتم ما سه گروه مجری داریم؛ یک گروه که کارشان را بلد هستند و همه می‌ دانند و نیازی نیست نام ببرم. یک گروه هم خودشان زحمت شهرت خود را می‌ کشند و می گویند که طلاق گرفتم، شوهر کردم، رفتم و آمدم، این حجاب را دوست دارم و آن حجاب را دوست ندارم. در واقع موج سواری می‌ کنند. گروه سوم هم که همه جا هستند و آش نذری می‌ دهند.

وی افزود: حتی از من پرسیدند که آقای مدیری مجری است و من گفتم نه ایشان مجری نیستند؛ بلکه یک بازیگر کاربلد هستند که مردم دوستشان دارند و خیلی خوب می‌توانند یک برنامه را مدیریت کنند. ما مجریان کاربلد داریم؛ اگر تفکر شما این است که یک بازیگر می‌تواند یک برنامه را موفق کند، تجربه نشان داده که این طور نبوده است. اجرا واقعاً تخصصی است و من خواهش می‌ کنم آن را شوخی نگیرید.

زندگی ژیلا صادقی و مصاحبه ای متفاوت با وی درباره مجری گری

ژیلا صادقی: به خودم نمره ۲۲ می‌دهم!

نمایشگاه مطبوعات بهانه‌ ای شد که از نزدیک پای صحبت ژیلا صادقی نیارکی مجری برنامه‌ هایی چون بیدار شو  آفتاب شد، موج نو، مهد نور، سپید، جهان در مطبوعات امروز، کاپیتولاسیون، جاذبه‌ ها، یاد ماندگار، دانه‌های عشق، راز خورشید، رنگ جوانی، تابستانه، لحظه دیدار، خانه مهر و … باشیم

گویا برای مدتی هم در تلویزیون ممنوع‌التصویر بودید؟

-من ممنوع تصویر از سوی سازمان، حوزه ریاست و یا حراست نشدم، فکر می‌کنم و اسمش را خودم یک سوء تعبیر، سوء تفاهم و یا یک گفت‌وگو در نشست دوستان و تخصصی مجریان می‌ دانم که شاید به ذائقه دوستان خوش نیامده بود.

ژیلا صادقیژیلا صادقی و محسن رجبی همسرش

ممنوع‌التصویری شما به ماجرای پیام تبلیغاتی یک شرکت مرتبط نبود؟

-نه! هیچ ربطی نداشت،‌ کاملاً با مجوز و هماهنگی سازمان اتفاق افتاد، چون دقیقاً چند ماه بعد از آن بحث ماترینگ برای من اتفاق افتاد، این گونه تداعی شد که شاید به خاطر تبلیغ آن شرکت ممنوع التصویر شدم، به هر حال من نامه‌ای مبنی بر ممنوعیت تصویر ندارم، منتهی دوستان در حوزه ریاست خواستند این اتفاق بیفتد، ما هم پذیرفتیم.

یعنی فقط تذکر شفاهی گرفتید؟

– بهتر است بگویم نقل قول شده است.

حال پس از مدت‌ها با چه عنوانی به تلویزیون باز می‌گردید؟

-من چون اکثر کارهایم با آقای محمد هاشمی‌اصل در برنامه‌ هایی مانند «خانه من خانه تو»، «با تو» و «خانه فیروزه» بوده که به خاطر اجرای آن جایزه گرفتم، این سابقه اجرای من با آقای هاشمی چندین ساله است، گویا ایشان در تدارک برنامه تازه‌ ای هستند که قرار است بعد از مراسم‌ های اربعین حسینی و ماه محرم و صفر روی آنتن برود، یک برنامه پیشنهادی من این برنامه است

البته قبلاً برای برنامه «ویتامین سه» دعوت شده بودم که متأسفانه برخوردم به این مشکل که پیش آمده است و من هم به خاطر احترام به نظر یکی از مدیران این پیشنهاد را کنار گذاشتم. البته در برنامه‌ ای هم برای شبکه اول و جام جم پیشنهاد شده که منوط به این است که این اتفاق بیفتد و این مشکل من حل شود.

از میان مجریان خانم صداوسیما کدام اجرا را می‌ پسندید؟

-متاسفانه! باید بگویم برای ورود مجریان نسل سوم در حوزه تخصص خیلی خوب فیلتر نشده‌ اند، یکی از مجریان نسل سومی‌ ها که به نظر من خوش درخشید و تلاش می‌ کند و می‌ دانم در گذشته در رادیو کار کرده است مژده لواسانی است که اجرایش را می‌ پسندم، به تازگی هم تئاتری را با نویسندگی و کارگردانی خودش با نام «نذر چشم‌های تو» به مناسبت ایام حسینی و در واقع تجلیل از قداست نام آقا ابوالفضل (ع) روی صحنه برده است.

اگر بخواهید به ژیلا صادقی نمره بدهید، چه نمره‌ ای می‌ دهید؟

-من دانش‌ آموزی هستم که وقتی درس خودم را شروع کردم و وارد فضای تحصیل شدم و در عرصه اجرا، خودم پله‌ پله واقعاً پیشرفتم را احساس کردم، این نمره بیشتر و بیشتر ‌شد، من عاشق عدد ۲۲ هستم و عدد ۲۲، عدد زندگی من است و ۲۲ شهریور ۵۲ به دنیا آمدم، ۲۰ نمی‌ دهم، بلکه ۲۲ می‌ دهم. (خنده)

و صحبت پایانی …؟

-دوست ندارم صحبت پایانی من باشد، دوست دارم آغاز خیلی از اتفاقات خوش باشد، ما به شدت به حمایت مدیرانمان، مدیرانی که به هر حال الان به تازگی بر کرسی ریاست نشستند، نیاز داریم و از خوش روزگار عزیز بزرگواری در حوزه ریاست قرار گرفته است که مانند مدیر سابق ما آقای ضرغامی که کاملاً رسانه را می‌ شناسند و از جنس خود رسانه هستند، مدیر نجیب، آرام، متین و با صفا آقای سرافراز که وظیفه خودم می‌ دانم به ایشان تبریک بگویم.

ژیلا صادقی و همسرش در برنامه علی ضیاء

نگاه خوش به آینده دارم و مطمئن هستم که نگاه‌ ها تخصصی‌ تر خواهد شد، چون شبکه‌ ها تلویزیونی جمهوری اسلامی حق‌ الناس است، یک نکته جالب بگویم با تجربه‌ ای که من دارم و با سفرهای زیادی که رفتم و چند ماهی در آمریکا بودم، شاید باور نکنید با ثروت بیش از حدی که در رسانه‌ های آن‌ور آب دیده می‌ شود، گستردگی شبکه‌ های مختلف، رنگ و لعاب‌ ها و هزینه‌ های آن چنانی برای داشتن برنامه‌ هایشان، بدون اغراق بگویم به بی‌محتوایی رسیده‌ اند، ولی همه این‌ شبکه‌ ها دوربین‌ هایشان را به سمت همین شبکه‌ های محدود و خیلی خاص جمهوری اسلامی چرخانده‌اند، به قول قدیمی‌ ها خیلی توی چشم هستیم و باید خیلی مراقب باشیم.

از همکاران خودم خواهش می‌کنم از نسل اولی‌ ها دست نسل دومی و نسل سومی را بگیرند و حتماً حمایتشان کنند و خواهش می‌ کنم از نسل دومی‌ ها با اتحاد بیشتر کنار یکدیگر باشند، قرص و محکم تا نسل سومی‌ ها بدانند این جایگاه، جایگاه شوخی نیست و دست کم نگیرید و از نسل سومی‌ ها خواهش می‌ کنم با دقت بیشتری قدم به این جایگاه بگذارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.