کد خبر : 22587 / /
/

اولین اثری که خانم ارجمند در آن فعالیت داشته ، فیلم سینمایی خیلی نزدیک اثر اسماعیل میهن دوست بوده است.نغمه ارجمند سپس در فیلم سینمایی ترم های سرخ اثر اسماعیل میهن دوست دومین کار سینمایی خود را بازی کرد

 

نغمه ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون عکس هایی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

نغمه ارجمند متولد دهه شصت در تهران بازیگر و عکاس سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. دانش آموخته رشته هنر و عکاسی است.او که در حوزه عکاسی به صورت حرفه ای فعالیت می کند هم اکنون به بازیگری نیز مشغول شده است.

نغمه ارجمند

اولین اثری که خانم ارجمند در آن فعالیت داشته ، فیلم سینمایی خیلی نزدیک اثر اسماعیل میهن دوست بوده است.نغمه ارجمند سپس در فیلم سینمایی ترم های سرخ اثر اسماعیل میهن دوست دومین کار سینمایی خود را بازی کرد.

 

 

نغمه ارجمند سالهاست که ازدواج کرده و متاهل است و در ادامه عکس همسر نغمه ارجمند را خواهید دید.با بازی نغمه ارجمند در نجوا ، نام وی بر زبان ها افتاد. سریال نجوا که به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی سعید شهسواری در 50 قسمت برای شبکه یک آماده شده بود.فروغ هرمزی در سریال نجوا نقش نغمه ارجمند بوده که به خوبی در این نقش درخشیده است و موفق شده تا بازی خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

نغمه ارجمند نقش فروغ در سریال نجوا را بازی کرده است.سریال نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری سال 97 ساخته شد و روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.