کد خبر : 22631 / /
/

در روزهای اخیر علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش تلاش بسیاری برای انتقال پول به باشگاه سانتاکلارا انجام داده‌اند اما تا به امروز موفق به پرداخت این مبلغ نشده‌اند.

 

در روزهای اخیر علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش تلاش بسیاری برای انتقال پول به باشگاه سانتاکلارا انجام داده‌اند اما تا به امروز موفق به پرداخت این مبلغ نشده‌اند.

روزی که مدیران سابق باشگاه استقلال با محمد محبی قرارداد امضا کردند قرار شد حق انتقال این بازیکن از طرف باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز شود. در روز عقد قرارداد با محبی، مصطفی آجورلو چنین تعهدی را امضا کرده بود اما مدیرعامل سابق تا زمان جدایی از باشگاه استقلال اقدامی در راستای پرداخت مبلغ مورد نظر نکرده است تا مأموریت پرداخت ۲۳۰هزار یورو بدهی به باشگاه پرتغالی به دوش مدیران جدید بیفتد.

در روزهای اخیر علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش تلاش بسیاری برای انتقال پول به باشگاه سانتاکلارا انجام داده‌اند اما تا به امروز موفق به پرداخت این مبلغ نشده‌اند.

در عین حال زمان آن چنانی تا پایان ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی باشگاه سانتاکلارا باقی نمانده است و آبی‌ها تا دوشنبه وقت دارند ۲۳۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا انتقال دهند.

طی ۴۸ ساعت آینده اگر باشگاه استقلال موفق به انتقال پول نشود، علاوه بر آنکه طبق قول و قرار گذاشته شده، محمد محبی باید به باشگاه سابق خود بازگردد، باید مبلغ ۶۰۰ هزار یورو نیز جریمه به باشگاه پرتغالی پرداخت شود.

در واقع باشگاه استقلال هم بازیکن خود را از دست می‌دهد و هم اینکه مبلغ قابل توجهی جریمه خواهد شد.

اما سؤال این است که چرا مدیران کنونی باشگاه استقلال موفق به انتقال پول نشده‌اند؟ در همین راستا گفته می‌شود علی فتح‌الله‌زاده مبلغ مورد نظر را جفت و جور کرده اما به‌دلیل مشکلاتی که در انتقال پول وجود دارد، موفق به جابه‌جایی مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه پرتغالی نشده است.

شاید اگر مصطفی آجورلو در زمان عقد قرارداد با باشگاه سانتاکلارا در قرارداد فی مابین قید می‌کرد که حق انتقال محبی به‌صورت پول نقد پرداخت شود، چنین مشکلی برای باشگاه استقلال به وجود نمی‌آمد اما آن زمان توجهی به این موضوع نشده تا باشگاه استقلال اکنون با معضل انتقال پول مواجه باشد و با وجود در اختیار داشتن مبلغ مورد نظر نتواند جابه‌جایی بین بانکی را انجام دهد.

مدیران استقلال برای اینکه هواداران نگران از دست رفتن محبی نباشند، در روزهای گذشته دائماً اعلام کردند که مشکلی از بابت پرداخت بدهی به باشگاه سانتاکلارا وجود ندارد تا ذهن هواداران‌شان تحت‌الشعاع این ماجرا قرار نگیرد، اما واقعیت چیز دیگری است و باشگاه استقلال فقط ۴۸ ساعت فرصت دارد تا انتقال پول به باشگاه سانتاکلارا را انجام دهد تا از خطر از دست دادن این بازیکن در امان بماند و جریمه‌ای هم برایش لحاظ نشود.

ممکن است در زمان باقی مانده مدیران کنونی باشگاه استقلال از طریق برخی واسطه‌ها بتوانند مشکل به وجود آمده را برطرف کرده و باشگاه پرتغالی را راضی کنند اما چنانچه تلاش مدیران باشگاه استقلال به سرانجام نرسد، محبی باید طبق توافق طرفین ساکش را ببندد و راهی پرتغال شود و از این پس برای تیم سانتاکلارا بازی کند.

با توجه به اهمیت محبی برای باشگاه استقلال بعید است که سرانجام چنین اتفاقی رخ دهد و مدیران استقلال اجازه دهند به این سادگی ستاره تیم‌شان به پرتغال برگردد اما باید توجه داشت که موانع پیش رو برای جابه‌جایی پول موجب نگرانی عمیق درباره این ماجرا خواهد شد و هیچ بعید نیست که باشگاه استقلال رایزنی‌های خود را به سطح بالاتری ببرد تا بتواند محبی را حفظ کند.

به هرحال ماجرای جدایی محبی را نباید شوخی گرفت و در روزهای آینده باید منتظر انتقال پول به هر طریق ممکن بود تا محبی بعد از جام جهانی نیز در ترکیب استقلال دیده شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.