کد خبر : 22632 / /
/

همه ما امیدواریم علیرضا بیرانوند که در حساس‌ترین پست قرار گرفته، عملکردی درخشان در جام جهانی داشته باشد.

 

تصاویر و حرف‌های نگران‌کننده در خصوص ستاره فوتبال ایران/ کاش خودت راست گفته باشی!

همه ما امیدواریم علیرضا بیرانوند که در حساس‌ترین پست قرار گرفته، عملکردی درخشان در جام جهانی داشته باشد.

دروازه‌بان اصلی تیم ملی کشورمان روز پنجشنبه صدمین بازی‌اش با لباس پرسپولیس را انجام داد و موفق به ثبت کلین‌شیت شماره۶۴ شد. این آمار خوبی برای علیرضا محسوب می‌شود و خودش هم در پایان مسابقه گفت از حالا به بعد تمرکزش روی حضور در تیم ملی و موفقیت در جام‌جهانی خواهد بود.

همه ما امیدواریم بیرانوند که در حساس‌ترین پست قرار گرفته، عملکردی درخشان داشته باشد. با این حال هفته‌های گذشته نگرانی‌های زیادی پیرامون مصدومیت ضمنی کمر این دروازه‌بان وجود داشته است. حتی برخی رسانه‌ها گزارش دادند ممکن است بیرو درصورت تشدید مصدومیتش حضور در جام‌جهانی را از دست بدهد، اما خودش با همان اعتماد به نفس بالایی که دارد گفته: «آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند سوژه ندارند و به کمر من گیر می‌دهند.»

امیدواریم حق با علیرضا باشد، هرچند که برخی می‌گویند او در محافل دوستانه و صمیمی از وضعیت کمرش ابراز نگرانی کرده است. به علاوه تصاویر زیادی هم از احساس ناراحتی علیرضا از همین قسمت در هفته‌های اخیر توسط عکاسان شکار شده است. حتی تعویض او در بازی دوستانه با اروگوئه هم به شایعات دامن زد. با این حال آرزو می‌کنیم حق با بیرو باشد و رسانه‌ها این مسایل را صرفا از سر «بی‌سوژگی» مطرح کرده باشند. علیرضا برای تیم ملی مهره بسیار مهمی است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.