کد خبر : 22634 / /
/

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته و همین موضوع باعث شده که از یامگا در پست‌های مختلف استفاده کند.

به طور طبیعی تعطیلات به ضرر تیم‌های بالای جدول است

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته و همین موضوع باعث شده که از یامگا در پست‌های مختلف استفاده کند.

بعد از برد استقلال مقابل هوادار، حسن روشن پیشکسوت استقلال در مصاحبه‌ای، از نحوه بازی آبی‌ها انتقاد کرد. صحبت های جدید روشن را در ادامه می‌خوانید:

*بازی سرد و بی‌روحی را شاهد بودیم و فوتبال درست و حسابی ندیدیم. به نظرم ساپینتو هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته و همین موضوع باعث شده که از یامگا در پست‌های مختلف استفاده کند و در بازی با هوادار هم بعد از حضور در دفاع راست در نهایت در خط حمله از او بهره برد.

*زمانی که یک مربی تیم خود را نمی‌شناسد، بازی‌های دوستانه تدارک می‌بیند تا ترکیب اصلی خود را در مسابقه رسمی بگذارد، اما ساپینتو هنوز نتوانسته تیم اصلی خود را پیدا کند و همین موضوع باعث شده بازیکن خلاقی مانند قایدی به هم ریخته بازی کند.

*در حال حاضر استقلالی‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند و فقط نتیجه می‌گیرند. هواداران دوست دارند از بازی‌های تیم خود لذت ببرند، اما استقلال نتوانسته انتظارات طرفداران را برآورده کند و تنها بُردهای یک گله به دست می‌آورد. به نظرم با این شرایط باید فاتحه تیم در آسیا را بخوانیم. البته تیم‌های ما فقط برای مسابقات لیگ ایران خوب بسته می‌شوند و برای بازی‌های آسیایی هزینه بیهوده می‌کنند. 

*به طور طبیعی تعطیلات به ضرر تیم‌های بالای جدول است، چرا که آنها چه شانسی چه با داوری نتیجه می‌گیرند، اما روند رو به رشدشان با تعطیلات متوقف می‌شود. از آن طرف، تعطیلات می‌تواند به نفع تیم‌های پایین جدول باشد و آنها می‌توانند از این فرصت برای رفع نقاط ضعف و بازسازی خود استفاده کنند.

*محل بازی سوپرجام هر کجا باشد به نفع استقلال است. ساپینتو از روز اول قول داد که  ۴ جام با استقلال می‌گیرد و اکنون بهترین فرصت است تا یک جام بگیرند و با روحیه خوب به تعطیلات بروند تا برای دربی بعد از جام جهانی آماده شوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.