کد خبر : 22675 / /
/

آقای تدی خرسه (نامی که خودش دوست دارد روی خودش بگذارد) اهل کالیفرنیاست و موهای بدنش از ۱۳ سالگی شروع به رشد کرده است. او می گوید پُرمو بودنش مزایای خود را به همراه دارد و او اکنون از محصولات ابداعی خودش استفاده می کند تا ظاهر خوبی به موهای بدنش بدهد.

 یک مرد آمریکایی فاش کرد که چطور موهای فوق العاده زیاد بدنش و رشد غیرعادی آن را پذیرفته و حالا به عنوان یک گرگینه واقعی شناخته می شود.

آقای تدی خرسه (نامی که خودش دوست دارد روی خودش بگذارد) اهل کالیفرنیاست و موهای بدنش از ۱۳ سالگی شروع به رشد کرده است. او می گوید پُرمو بودنش مزایای خود را به همراه دارد و او اکنون از محصولات ابداعی خودش استفاده می کند تا ظاهر خوبی به موهای بدنش بدهد.

روال منظم این کار برای براق نگه داشتن ویژگی هایی که به او ظاهر گرگینه می دهد ضروری است. با این حال او همیشه هم در مورد رشد عجیب موهایش اینقدر راحت نبود. او اعتراف می کند که در گذشته از این موضوع خجالت می کشید، اما بعد از اینکه رشد بیش از حد موهای بدنش را پذیرفت، اکنون تمامی چشم ها به او دوخته شده است.

او که اکنون مجرد است می گوید پیش از این با زنانی در رابطه بوده است که به او احساس شرم می دادند و وادارش می کردند تا مرتب موهایش را بتراشد. او می گوید دیگر قرار نیست نگران چنین موضوعی باشد.

آقای تدی خرسه می گوید: «قبلا که از این وضعیت خجالت می کشیدم عادت داشتم موهای بدنم را اپیلاسیون یا لیزر کنم اما خوشبختانه هرگز موثر نبود. یادم می آید که وقتی موهای زائد بدنم را اصلاح می کردم در عرض سه ساعت دوباره رشد می کرد. متاسفانه در گذشته با کسانی دوست می شدم که به خاطر موهای بدنم به من احساس شرم می دادند یا با حالت پرخاشگرانه مجبورم می کردند موهایم را اصلاح کنم. اما دیگر هرگز. یا مرا به عنوان یک گرگینه می پذیری یا می توانی بروی یک جای دیگر.»

او می گوید: «من در این مقطع از زندگی ام به واکنش های مردم عادت کرده ام. متاسفانه آنها هنوز شوکه می شوند. وقتی می بینند که یک رکابی به تن کرده ام و بدون خجالت دارم راه می روم می فهمم که آدم ها به من اشاره می کنند. خیلی وقت ها غریبه ها از من می پرسند آیا می توانند مرا نوازش کنند؟ انگار که من یک سگ هستم.»

آقای تدی خرسه می گوید: «رطوبت باعث می شود موهای بدنم به سرعت پف کند و صاف نگه داشتن آن بسیار سخت خواهد بود. در گرما هم که دیگر لازم نیست بگویم؛ آنقدر عرق می کنم که پیراهنم کاملا خیس می شود.»

نگهداری این همه مو بسیار سخت است اما این موضوع او را آزار نمی دهد زیرا حالا محصولات خود را برای استفاده درست می کند. او می گوید: «اغلب محصولات درون بازار موها را خشک می کنند. من دوست دارم مطمئن شوم موهایم مرطوب و خوشبو است. هفته ای دو بار شامپو و حالت دهنده استفاده می کنم و روغن ریش را هم به موهای بدنم می زنم که آن را نرم می کند و رایحه فوق العاده ای به بدنم می دهد.»

او همچنین ادعا می کند که در تابستان موهای بدنش می ریزد و در زمستان ضخیم تر می شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.