کد خبر : 22848 / /
/

پس از کنار رفتن سامانه یکپارچه خودروها برای برگزاری طرح‌های فروش و تغییر ماهیت فعالیت این سامانه از برگزارکننده دوره‌های فروش به ناظر فرآیندهای فروش تا تحویل و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش به خود شرکت‌های خودروساز ، گروه خودروسازی سایپا، ۱۴ مهرماه، نخستین مرحله از فروش محصولات خود که بصورت کامل از گردونه قرعه‌کشی خارج شده‌اند، را برگزار کرد.

​به دنبال واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش به خود خودروسازان و اتمام عمر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، گروه خودروسازی سایپا برای بار دوم (پس از حذف سامانه یکپارچه)، از امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) طرح فروش فوری و فوق‌العاده محصولات (۳۰ و ۹۰ روزه) را اجرا می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پس از کنار رفتن سامانه یکپارچه خودروها برای برگزاری طرح‌های فروش و تغییر ماهیت فعالیت این سامانه از برگزارکننده دوره‌های فروش به ناظر فرآیندهای فروش تا تحویل و  واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش به خود شرکت‌های خودروساز ، گروه خودروسازی سایپا، ۱۴ مهرماه،  نخستین  مرحله از فروش محصولات خود که بصورت کامل از گردونه قرعه‌کشی خارج شده‌اند، را برگزار کرد.

حال پس از حدودا یکماه از اجرای طرح فروش محصولات این خودروسازی خارج از سامانه یکپارچه و بدون محدودیت قرعه‌کشی (برای همه خودروها)، سایپا، دومین مرحله از فروش سه محصول خود در قالب فروش فوری (۳۰ روزه) و سه محصول در قالب فروش فوق‌العاده (۹۰ روزه) را از امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) به مرحله اجرا در آورده است.  

در این مرحله از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، ‌شاهین، کوییک R  با گیربکس اتوماتیک و کوییک‌پلاس با گیربکس اتوماتیک را با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه، عرضه کرده است.

همچنین طرح فروش وانت سایپا (سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳)، کوییک معمولی و کوییک R با گیربکس معمولی را با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه نیز تجرا شده است.

ثبت‌نام این مرحله از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۱ صبح امروز آغاز شده‌ و تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا ادامه خواهد داشت.

پیش فروش سایپا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.