کد خبر : 22972 / /
/

بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران هر کیلو برنج هاشمی درجه یک ۱۳۰هزار تومان، طارم محلی اعلا ۱۲۰هزار تومان، دم سیاه صدری ۱۶۰هزار تومان، علی کاظمی۱۵۰هزار تومان و شیرودی دودی سنتی ۱۱۰هزار تومان است.

قیمت هر کیلو برنج ایرانی بیشتر از ۱۰۰هزار تومان و قیمت هر کیلو برنج خارجی کمتر از ۴۰هزار تومان است.

به نقل از ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران هر کیلو برنج هاشمی درجه یک ۱۳۰هزار تومان، طارم محلی اعلا ۱۲۰هزار تومان، دم سیاه صدری ۱۶۰هزار تومان، علی کاظمی۱۵۰هزار تومان و شیرودی دودی سنتی ۱۱۰هزار تومان است.

برنج خارجی نیز با قیمت هر کیلو ۳۰ تا ۴۰هزار تومان در مراکز عرضه به فروش می‌رسد.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

یک فعال حوزه برنج روز گذشته از رکود در بازار برنج خبر داد و گفت که رکود بازار برنج چند ماه است که اتفاق افتاده و علت آن نیز ورود بار جدید به بازار است. در حقیقت بار زیاد شده و برنج کشت دوم نیز به زودی اضافه خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد که امسال در برنج، سطح زیرکشت خوبی داشتیم و برداشت‌های خوبی نیز انجام شده است. در حقیقت به میزان کافی برنج ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و بازار نوسانی نخواهد داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.