کد خبر : 22995 / /
/

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای 2022 امارات بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای از برخورد با افرادی که اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت نکرده‌اند، خبر داد.

 کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای 2022 امارات بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در رأس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته شود. اگر چه برخی از بی‌خردان و فرصت‌طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه‌های بین‌المللی، مطابق با نقشه راه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم».

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.