کد خبر : 23026 / /
/

متین ستوده سال 1388 با سریال عملیات 125 به تلویزیون بازگشت. متین ستوده با سریال لیسانسه ها به اوج شهرت رسید.

متین ستوده با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: " داداش که داشته باشی اگه یه دنیا دشمنت باشند داداشت رفیقته ". متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در شهر تهران می باشد. متین ستوده دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد. متین ستوده بعد از پایان نصفه و نیمه تحصیلات دانشگاهی وارد کارگاه بازیگری امین تارخ شد. متین ستوده سال 1388 با سریال عملیات 125 به تلویزیون بازگشت. متین ستوده با سریال لیسانسه ها به اوج شهرت رسید.

قیمت دلار

بیوگرافی متین ستوده

تاریخ تولد: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ ‌(۳۶ سال)

محل تولد: تهران، ایران

اصالت: خرم آبادی

شغل: هنرپیشه

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۴-اکنون

همسر: علی زندی

مدرک تحصیلی: مدیریت بازرگانی

متین ستوده با نام کامل متین السعادت ستوده بازیگر ایرانی در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در خرم آباد به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی میباشد .

متین ستوده

مادرش معلم و پدرش کارمند صدا و سیما بوده و یک خواهر به نام مریم و یک برادر به نام مانی دارد.

نحوه بازیگر شدن متین ستوده

خانم ستوده از کودکی وارد بازیگری شده و به دلیل داشتن پدر هنرمند که در عرصه سینما فعالیت داشته است در ده سالگی در کنار مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال این خانه دور است بعد از سریال بازنشستگی بازی کرده است.عکس اینستاگرام متین ستوده

سپس او بعد از فارغ التحصیلی در کلاسهای استاد امین تارخ شرکت کرده و فنون بازیگری را از وی آموخته و به طور جدی و رسمی وارد عرصه سینما و تلویزیون شد.

این بازیگر با بازی در سریال یادآوری شبکه آی فیلم در نقش شیوا مشهور شد .

او تاکنون در سریالهای گلنار و سه دونگ سه دونگ لیسانسه ها…. نقش آفرینی کرده است.

از کارگردانان مورد علاقه وی حمید نعمت الله و سیروس مقدم می‌باشند و کار کردن با این دو کارگردان را دوست دارد

خبر ازدواج متین ستوده بعد از سه روز از گذشت مراسم عقدش رسانه ای شد و در اینستاگرامش نوشت:

فصل جدید زندگی من

نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم

پس فصل جدید زندگی من و تو @ali.zandi777 ،که تعبیر ما شدن دارد ،تعبیر تکامل کنار هم.

و چه خوب که بهار است شروع ما شدن

چرا که من زاده ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها

عاشقی در بهار بوی بهشت میدهد

و من عاشقانه این بهشت را با تو میخواهم تا همیشه …

آغازش شد بهار و بهار می ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم

الهی آمین

متین ستوده کیست؟

این هنرمند یکی از بازیگران معروف می باشد که طرفداران زیادی دارد او در سریال ‌های زیادی ایفا نقش کرده و توانسته با نقش ‌آفرینی در آن سریال ها به موفقیت برسد این بازیگر معروف متولد ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ می باشد که هم اکنون ۳۶ سال سن دارد این بازیگر معروف در تهران به دنیا آمده است و از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است. او از سلبریتی های اردیبهشتی است.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده اینطور است که این سلبریتی یک خواهر و یک برادر دارد نام برادر او مانی می باشد و خواهرش به نام مریم است. وی متولد ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ می باشد که هم اکنون ۳۶ سال سن دارد. این بازیگر به تازگی ازدواج کرده که نام همسر او علی زندی می باشد.

درآمد متین ستوده

این بازیگر معروف از سال ۱۳۷۴ زمانی که 10 سال بیشتر نداشته فعالیت خود در عرصه بازیگری را آغاز کرده است و از همان کودکی به درآمدزایی رسیده است. او در سریال های زیادی هنرنمایی کرده است و توانسته از این حرفه درآمد زیادی به دست آورده است. او در هر سریالی که نقش آفرینی کرده دستمزد زیادی دریافت کرده این بازیگر در سینما و تئاتر و تلویزیون فعالیت می ‌کند.

مصاحبه با این بازیگر

از این بازیگر مصاحبه های زیادی در سایت ها و شبکه های آنلاین منتشر شده است. او همچنین مدتی مجری یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم بوده که با استقبال زیادی روبرو شد. اگه از طرفداران این بازیگر معروف و جذاب هستید می توانید مصاحبه های او را در آپارات و همچنین در یوتیوب مشاهده کنید.

عکس های زیادی از این بازیگر جذاب در گوگل منتشر شده است که شما می توانید با وارد کردن نام او در قسمت جست و جوی گوگل عکس های او را ببینید. اگر از علاقمندان به این بازیگر خوش چهره هستید می توانید با دنبال کردن این بازیگر در اینستاگرام عکس های او را که در پیج خود قرار داده را مشاهده کنید. بیشتر عکس‌ هایی که او در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده در کنار بازیگران، دوستان و همچنین خانواده خودش می باشد.

فیلم هایی که متین ستوده بازی کرده است

این بازیگر جذاب و دوست داشتنی تا الان در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است. در این قسمت از مقاله شما را با چند تا فیلم هایی که او هنرنمایی کرده بیشتر آشنا می کنیم.

متین ستوده

لیسانسه ها

سریال لیسانسه ها یکی از پرمخاطب ترین سریال های سال های اخیر تلویزیون می باشد که این سلبریتی در آن حضور داشت البته وی ‌توانست با نقش‌ آفرینی در این سریال بیشتر شناخته تر شود. فیلم لیسانسه ها در ۱۳۹۵ با کارگردان و نویسندگی سروش صحت در شبکه 3 سیما پخش شد، ایمان صفایی به همراه او نویسندگی این سریال را بر عهده دارد. تاکنون این سریال در 3 فصل پخش شده است.

این خانه دور است

این مجموعه که در ابتدا بهشت کوچک نام داشت، یک مجموعه تلویزیونی ایرانی با نویسندگی بیژن بیرنگ و کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ است که در سال ۱۳۷۰ تولید و در سال ۱۳۷۴ از شبکه ۲ سیما جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. در این سریال بازیگران زیادی از جمله متین ستوده، شهلا ریاحی، دانیال حکیمی، حمیده خیرآبادی و… نقش آفرینی کردند.

در قصه‌ها زندگی می‌کنند

یک مجموعه آنتولوژی ایرانی به کارگردانی داود بیدل، نویسندگی مصطفی زندی و تهیه‌ کنندگی محمد هادی پروین است که از شبکه دو پخش شد. هر قسمت از این سریال با داستان و شخصیت‌هایی متفاوت از دیگری ساخته شده است. در یکی از داستان های این سریال متین ستوده هنرنمایی کرده است.

سه کام حبس

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودا سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. فیلم داستان زنی را روایت می‌کند که شوهرش را بسیار دوست دارد اما پس از مدتی متوجه رفتارهای عجیب شوهرش می‌شود و… از بازیگران این فیلم می توان به محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن‌پور و متین ستوده نام برد.

نرگس مست

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جلال‌الدین دری و تهیه‌کنندگی عبدالله اسفندیاری محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم تکنیکی و هنری از منظر داوران جشنواره ایندین فست آمریکا شد. از بازیگران این فیلم می توان به هومن برق نورد، متین ستوده، مهدی پاکدل، میترا حجار و… نام برد.

این فیلم داستان یک نوازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد. او در فضا ذهنی خودش استادان موسیقی ایران را گاه به جای آن‌ها تصور می‌کند و ما ترانه‌های ماندگار فارسی را از آن استادان می‌شنویم.

اینستاگرام متین ستوده

اینستاگرام یکی از برنامه ‌های پرمخاطب در کل دنیا می باشد و اکثر هنرمندان و سلبریتی ها در این برنامه فعالیت دارند این بازیگر معروف ایرانی در این اپلیکیشن بسیار فعال است که با داشتن 932 هزار فالوور توانسته از شهرت زیادی برخوردار شود.

اگر می خواهید این هنرمند را در اینستاگرام دنبال کنید با وارد کردن نام او در قسمت جست و جوی اینستاگرامتان پیج او را پیدا کنید. اگر مایل بودید وی را فالوو کنید تا جزو فالوور های او شوید وی در اینستاگرام حدود 932k فالوور دارد او در پیج اصلی اینستاگرام تاکنون ۶۲۱ پست منتشر کرده است. او در پیج خود چند عکس از مراسم عروسی و ازدواج خود که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته منتشر کرده است.

متین ستوده چند سال دارد؟

این بازیگر معروف متولد ۲۲ اردیبهشت سال 1364 می ‌باشد که هم اکنون ۳۶ سال سن دارد این هنرمند جذاب از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و توانست با همان سن کم سریال‌های زیادی حضور پیدا کرده است.

همسر این بازیگر کیست؟

این بازیگر معروف با فردی به نام علی زندی که یکی از بازیگران معروف ایرانی می باشد ازدواج کرده است. عکس های زیادی از آن ها در گوگل و اینستاگرام منتشر شده که شما می توانید این عکس ها را ببینید این دو بازیگر یک عکس دو نفره منتشر کردند که این عکس خبر ازدواج آن ها می داد. متین ستوده و علی زندی هر کدام در پیج های خود عکس هایی از مراسم ازدواج خود منتشر کردند که خبر ازدواج خود را رسمی کردند.

متین ستوده در خندوانه

Matin Sotudeh این بازیگر در یکی از قسمت های برنامه پرطرفدار خندوانه به عنوان مهمان حضور داشت این برنامه که در فصل 4 خود بود و چند بازیگر دیگر هم به عنوان مهمان حضور داشتند و مسابقه ادا بازی را برگزار کردند. برای دیدن این قسمت از خندوانه به آپارات و یوتیوب مراجعه کنید. پاهای متین ستوده در یکی از مراسم هایی که شرکت کرده بود جنجال زیادی ایجاد کرد. او با پوشیدن یک لباس کوتاه در یکی از جشنواره ها و مشخص بودن پاهایش حواشی زیادی ایجاد کرد.

متین ستوده در لیسانسه ها

لیسانسه ها یکی از سریال های بسیار پر مخاطب تلویزیون می باشد زمانی که این فیلم منتشر شد افراد زیادی این مجموعه را تماشا می ‌کردند. این بازیگر معروف با حضور پیدا کردن در این سریال توانست به شهرت زیادی برسد. این بازیگر در فیلم لیسانسه ها نقش همسر امیرحسین رستمی و نقش دختر آقای دکتر مهاجر یا همان بیژن بنفشه خواه را بر عهده داشت. شما می توانید رقص متین ستوده را در گوگل و یوتیوب مشاهده کنید.

متین ستوده قبل از عمل بینی

همانگونه که از عکس‌ های وی معلوم است او چهره بسیار زیبایی دارد اما او عمل زیبایی انجام داده است و همین عمل های زیبایی موجب شده تا او زیباتر شود. یکی از همین عمل های زیبایی او عمل بینی است. وی عکس های زیادی قبل از عملش منتشر کرده است که شما می توانید آن عکس ها را در گوگل ببینید و متوجه شوید که وی قبل از عمل هم بسیار زیبا بوده است. عکس های قبل عمل او در ویکی پدیا متین ستوده به چشم می خورد.

برادر متین ستوده

نام برادر این بازیگر معروف مانی ستوده می باشد که عکس‌ های زیادی با هم منتشر کردند شما می توانید عکس‌ های بردار این بازیگر را در گوگل و اینستاگرام و بسیاری از برنامه ‌های دیگر ببینید البته این بازیگر معروف یک خواهر هم دارد که نام خواهرش مریم می باشد. برادر این بازیگر معروف در عرصه بازیگری فعالیت می‌ کند که توانسته از طریق فعالیت در عرصه بازیگری به شهرت برسد.

سوالات متداول

عکس عروسی متین ستوده را کجا می توان دید؟

عکس های عروسی این بازیگر را می توانید در سایت ها و همچنین در پیج اینستاگرام او مشاهده کنید.

قد متین ستوده چقدر است؟

این بازیگر از قد بلندی برخوردار است و جزو بازیگران قد بلند محسوب می شود قد او 1.75 سانتی متر می باشد.

متین ستوده اصالتا اهل کجاست؟

او اصالتا تهرانی است و در تهران هم به دنیا آمده است.

بیوگرافی متین ستوده چگونه است؟

او متولد ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ می باشد و از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.