کد خبر : 23086 / /
/

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان کشوری و استانی، برگزار شد.   

 با حکم فرمانده انتظامی ‌‌سردار محمد قنبری به عنوان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات فرمانده انتظامی سابق سیستان و بلوچستان تقدیر شد.

سرتیپ ستاد دکتر محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی های کل کشور که عملکرد مدیریتی موفقی هم در کشف جرم و جنایت دارد گویا با حفظ سمت به فرماندهی استان پهناور و پرمسئله سیستان و بلوچستان منصوب گردیده است.

ایشان سالهای پیش همین سمت را داشته و مجددا به آنجا بر می گردد و احتمال می رود علت این اقدام به موقع حوادث اخیر استان و عملکرد مطلوب و حکیمانه تیمسار قنبری در گذشته نه چندان دور بوده است.سردار قنبری مردی متواضع و بزرگ شده مرز و روستا در غرب کشور بوده و با مسائل اقوام آشنایی کامل دارد و به گفته پرسنل سابق وی، مهربانی ذاتی و صبوری ودور اندیشی از ویژگی های وی است.

امیدوار می رود ورود مجدد وی به سیستان و بلوچستان موجبات خیر و برکت برای مردم استان را فراهم نماید و برادران اهل تسنن و قوم مهمان نواز و زحمت کش بلوچ را خشنود سازد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.