کد خبر : 23090 / /
/

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس است. همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندو است.

به تازگی تصویری از همسر  سپهر حیدری آرام جوینده منتشر شده است که نکته ریز بودن جثه ایشان سوژه برخی از مخاطبین صفحه های اجتماعی قرار گرفته است. سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان می باشد. سپهر حیدری از  فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. سپهر حیدری در تیم هایی همچون ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان بازی کرده است. سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس است. همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندو است.

سپهر حیدری

بیوگرافی سپهر حیدری و همسرش و مصاحبه کامل با سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده و عکس های فرزندان سپهر حیدری و از فوتبال و شغل دوم او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری فوتبالیست ایرانی در 29 خرداد 1359 در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد.

سپهر حیدری

او در خانواده فوتبالی بزرگ شده و پدرش نیز از فوتبالیست‌های قدیمی ایران بوده است .

یک برادر به نام ساشا که فوتبالیست بوده و به عنوان مربی کار می کند و سه خواهر نیز دارد که همین الان خانواده شغل های خوب و موفق هستند.

اینستاگرام سپهر حیدری

حیدری به دلیل داشتن خانواده ورزشی فوتبال را از کودکی از پدرش آموخت و در مدرسه نیز در رده نهالان فعالیت میکرده و از سن نونهالی تا بزرگسالی ذوب آهن اصفهان توپ می زد .

سپهر حیدری

او در سال ۸۶ راهی پرسپولیس شد و مدت دو سال با این تیم بزرگ قرارداد بست.

پس از پرسپولیس به مس کرمان رفته و در سال ۹۱ با بازگشت به ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کرد

سپهر حیدری در سال ۹۳ ازدواج کرده و در سال ۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد و در اسفند 1399 صاحب یک فرزند پسر به نام آروکو  شد.

همسرش ورزشکار است و در ورزش تکواندو فعالیت می کرده اکنون مربی تکواندو می باشد.

جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه‌ الهیه‌، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد.

 این بازیکن فوتبال درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت در ایام عید در روز دوم فروردین در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم را که با خانواده اش آمده بودند دیدم و در یک لحظه عاشق شدم .

سپهر حیدری و همسرش

در واقع ازدواج من با عشق در یک نگاه شروع شده و بعد از آن سعی کردم به وی و خانواده اش نزدیک شوم و بعد از آشنایی و رفت و آمد و درخواست ازدواج به پدرش آنها نیز قبول کردند و ما در نهایت در سال ۹۳ با هم ازدواج کردیم.

حیدری بعد از کناره‌گیری از فوتبال و بازنشستگی در جزیره کیش به همراه همسرش مدرسه فوتبال تاسیس کرد و در رده سنی نونهالان و نوجوانان شاگرد تربیت می کند .

سپهر حیدری

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیئت مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند، سپهر حیدری در مصاحبه ای با سایت ورزش۳ اعلام کرد رسماً از فوتبال خداحافظی کرده‌است

لیگ برتر

۱۳۸۶–۸۷ قهرمان با پرسپولیس تهران

۱۳۸۳–۸۴ نایب قهرمان با ذوب‌آهن اصفهان

جام حذفی

۱۳۸۱–۸۲ قهرمان با ذوب‌آهن اصفهان

۱۳۸۸–۸۹ قهرمان با پرسپولیس تهران

۱۳۸۹–۹۰ قهرمان با پرسپولیس تهران

پرسپولیس بهترین تیم ایران است

هیچ تیمی را در لیگ رقیب جدی برای قهرمانی نمی‌ بینم و پرسپولیس با اختلاف باکیفیت‌ترین تیم لیگ است. با سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

سپهر حیدری

به نظرم پرسپولیس با ادامه این روند و اضافه شدن نفرات جدید ٣ هفته زودتر از پایان فصل قهرمان لیگ خواهد شد. من واقعاً هیچ تیمی را در لیگ رقیب جدی برای قهرمانی نمی‌ بینم و پرسپولیس با اختلاف باکیفیت‌ ترین تیم لیگ است. البته این به معنای دست‌ کم گرفتن یا ضعیف بودن تیم‌های دیگر نیست ولی بعید می‌ دانم تیمی در این فصل حریف پرسپولیس شود

از بچگی عاشق پرسپولیس بودم

من هنوزم اعتقاد دارم آن موقع بسیار خوش موقع از ذوب آهن جدا شدم چون من از 9 سالگی تا 26 سالگی در ذوب آهن بود و از بچگی دوست داشتم به پرسپولیس بروم. در ذوب آهن بسیار موفق بودم و شاید اگر در این تیم می ماندم با افت روبرو می شدم. نیاز به تغییر داشتم و این موضوع برای اغلب فوتبالیستها به وجود می آید. شاید به همین دلیل بود که در پرسپولیس هم موفق بودم. در عرض 4 سال 7 مربی عوض کردم اما همه آنها مرا به عنوان بازیکن ثابت بازی دادند. خوشحالم که در دو باشگاه بزرگ ذوب آهن و پرسپولیس توپ زدم و مسیر درستی را هم طی کردم. ولی با توجه به روندی که بازیکنانی نظیر خلعتبری، گردان، ماهینی و قاضی در ذوب آهن طی کردند شاید با پتانسیلی که تو داشتی با ماندن در این تیم به یک بازیکن بزرگ ملی بدل می شدی؟ من زمانی که در ذوب بودم ملی پوش شدم و بعد از آن در پرسپولیس هم چند باری به تیم ملی دعوت شدم. به هر حال حضور من در تیم ملی هر بار با مشکلات زیادی همراه بود و خودم فکر می کنم تیم ملی قسمت من نبود. به هر حال باز هم خدا را شاکرم که 6 بازی ملی دارم.

دروغ نمی توانم بگویم. خیلی اذیت شدم. مگر می شود اذیت نشوید؟ مثلا بچه یک شهر باشید، به آن شهر گل بزنید و بعد بخواهید در آن شهر قدم بزنید. هیچوقت نتواستم کنار زاینده روز که بسیار زیبا است و اتفاقا خانه مان هم نزدیک رودخانه است، چه با خانمم و چه با بچه ام قدم بزنیم چون یک سری تماشاگرنما که ممکن بود بی احترامی کنند. من هم دوست ندارم همشهری هایم را ناراحت کنم. خیلی ها این درک را دارند چون مردم اصفهان بسیار فهیم هستند و این را در تاریخ هم نشان دادند. آدم های بسیار با شعور و باهوشی هستند و همه چیز را سریع درک می کنند. ولی یک سری همه جا افراطی و تماشاگرنما هستند. یک سری می گویند تو نباید این گل را می زدی. مگر می شود در فوتبال برای تیمی که عاشق آن بودم و پیراهنش تنم بوده چنین کاری نکنم. می گویند اگر آن گل را هم زدی نباید خوشحالی می کردی. مگر می شود؟ شما دقیقه 96 جلوی 100 هزار نفر گل بزنید، همان جا سکته می کنید. هرکسی به نحوی خوشحالی می کرد. در آن صحنه ببینید کریم باقری عزیز چطوری خوشحالی می کند. من تاحالا ندیدم کریم باقری به این شکل خوشحالی کند. یک نفر از اینور می رود، ماساژور درحال سجده کردن وسط زمین مسابقه است. انگار همه منفجر می شوند و مثل گریز از مرکز می روند. فکر می کنم فقط نیکبخت و حمید استیلی به سمت من آمدند. همه رفتند به آن سمت و پخش شدند. می گویند چرا به سمت ما آمدی. من اصلا یادم نمی آید در آن لحظه کجای استادیوم نشسته اید. این ها حساسیت هایی است که یک سری دوستان می گویند. من همیشه برای مردم شهرم احترام قائلم ولی خداروشکر می کنم که وسیله ای برای شادی 40 یا 50 میلیون پرسپولیسی بودم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.