کد خبر : 23124 / /
/

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز چهارم آبان ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختار شکن داده و به ماموران انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

 

ندا بیات یا اعظم آمندی کدام اسم اصلی دختر شعاردهنده روی ماشین پلیس است ؟ او زنده است یا مرده !   

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:  دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز چهارم آبان ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختار شکن داده و به ماموران انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به پروژه کشته سازی رسانه‌های بیگانه در مورد فردی به نام ندا بیات افزود: رسانه‌های معاند ادعا کرده بودند فردی به نام اعظم آمندی معروف به (ندا بیات) در جریان اغتشاشات کشته شده است که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد فرد مورد اشاره زنده بوده و دیروز (۱۷ آبان ماه) در دادگاه انقلاب زنجان برای دفاع از اتهامات خود حاضر شده است.

وی افزود: دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز ۴ آبان ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختار شکن داده و به مامورین انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

 خبری در فضای مجازی منتشر و در این خبر ادعا شده «ندا بیات» دختری که روی خودروی نیروی انتظامی رفته بود، در یکی از بیمارستان‌های زنجان جان سپرده است که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده این فرد با حضور در دادگاه به دفاع از اتهام انتسابی خود پرداخته است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: رسانه‌های بیگانه با دروغ پردازی و انتشار اخبار کذب برای کشته سازی و دعوت از مردم برای تجمع و تشییع جنازه کسی که زنده است، درصدد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم جامعه هستند که در این مورد هم دروغ آن‌ها مشخص و راهبرد رسانه‌ای آن‌ها برای کشته سازی راه به جایی نبرد.

متهم اعظم آمندی در پاسخ به سوال رئیس دادگاه انقلاب زنجان مبنی بر اینکه چرا اقدام به ایستادن روی سقف ماشین نیروی انتظامی کرده و به ماموران توهین نموده، گفته است: از این کار خود پشیمانم، بنده مشکل خانوادگی و همچنین افسردگی دارم و این اقدام را از روی عمد انجام نداده‌ام.

متهم همچنین در پاسخ به سوال دیگر رئیس دادگاه مبنی بر اینکه در فضای مجازی اعلام شده شما کشته شدید و امروز تشییع جنازه شماست؟ با لبخندی گفته است: همه این حرف‌ها دروغ است، پس چطور من هم اکنون با سلامتی کامل در دادگاه هستم؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان در رابطه با قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با افرادی که درصدد ایجاد ناامنی هستند، گفت: دستگاه قضایی با کسانی که درصدد ایجاد ناامنی هستند و قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه را دارند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و در این خصوص هیچ مسامحه‌ای نخواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.