کد خبر : 23188 / /
/

فیلمی قدیمی از کتایون ریاحی در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است.

کتایون ریاحی هنرپیشه باسابقه و محبوب سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی دارای یک پسر به نام پوریا است. کتایون ریاحی در سریال پدر سالار نقشی به یادماندنی از خود به جای گذاشت. کتایون ریاحی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بازی می کرد که محبوبیت او در این سریال دو چندان شد.  کتایون ریاحی در حال حاضر مدیرعامل موسسه کیش مهر کتایون است.

گریه های کتایون ریاحی در حرم امام رضا همه را شوکه کرد

کتایون ریاحی

 ریاحی می گوید.فکر می‌کنم که هموطنانم و در نهایت تمام مردم کره زمین در شرایط فعلی در فشار خاصی زندگی می کنند؛ از شرایط محیط زیست و تغییرات آب و هوایی گرفته تا کرونا و فقر و گرسنگی که متاسفانه در حال گستردگی است. امیدوارم روزی تمام این مشکلات حل شود تا حال ما هم خوب باشد.

وی که ایفای نقش زلیخا در سریال «یوسف پیامبر(ع)» آخرین حضورش در دنیای هنر بود و پس از آن به اختیار خودش از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، درباره اینکه راهکار و پیشنهادی برای بهبود شرایط فعلی فرهنگ و هنر و به خصوص صداوسیما دارد و اگر شرایط فراهم شود، بار دیگر شاهد حضورش خواهیم بود؟ خاطرنشان می کند: درباره تلویزیون واقعاً نمی دانم چه پیشنهاد یا راهکاری بدهم چون طبیعتا کسانی هستند که از حرف هایی که من می زنم خوششان نمی‌آید؛ بنابراین درباره صداوسیما فقط می توانم بگویم با کدام پیشنهاد می شود درست کرد خانه ای را که از پایبست ویران است و اینکه اصلا آیا کسی به پیشنهاد من گوش می دهد؟

این هنرمند سپس درباره اینکه دوست دارد باز هم برای مردم کشورش کار کند؟ اظهار می کند: به نظرم در حال حاضر بزرگترین معضل صداوسیما این است که تلویزیون برای مردم نیست و به یک سخنگو و ابزاری برای گروهی خاص تبدیل شده که متاسفانه نمی‌دانیم آیا حقیقتا دوست هستند؟! مسلم است که من هنرمند دوست دارم باز هم برای مردم کشورم کار کنم، مگر به غیر از مردم برای چه کسی می توانم کار کنم؟ کار من برای مردم است اما آنهایی که می گویند هنرمندان چه کار کرده‌اند، من در اینجا در پاسخ می‌گویم هنرمندان واقعا چه ها نکرده اند؟ البته منظورم از این صحبت ها هنرمندان اصیلی هستند که زحمت می کشند. ما هنرمندان اصیلی داریم که واقعاً دوست دارند کار کنند، آیا به آنها اجازه می دهند که کار کنند؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.